Dan webside med links til filer i bibliote~
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 12-10-05 12:19

Kender nogen noget (ikke for avanceret) kode som danner en
webside med links til de filer, som findes i et bestemt bibliotek
på webserveren?

Hvis det så oven i købet indeholder lidt pænt layout er det helt
toppen, men det er ikke så afgørende.

Jeg vil selvfølgelig gerne at websiden opdaterer sig selv hvis
antallet af filer på webserveren ændres. Er det muligt?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-10-05 12:42

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in news:434cf117$0
$49009$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Jeg vil selvfølgelig gerne at websiden opdaterer sig selv hvis
> antallet af filer på webserveren ændres. Er det muligt?

Jeg har tidligere lavet noget eksempelkode [0], som du nok kan tilpasse som
du ønsker det.

[0] http://asp.stocholm.dk/fso/
--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 13-10-05 14:30

> Jeg har tidligere lavet noget eksempelkode [0], som du nok kan
tilpasse som
> du ønsker det.

Tak for koden Jesper.

Det virker helt efter hensigten, men du har ret i at der ikke er
meget layout

Lars

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-10-05 07:02

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in news:434e6150$0
$49015$14726298@news.sunsite.dk:

> tilpasse som du ønsker det.
>
> Tak for koden Jesper.
>
> Det virker helt efter hensigten, men du har ret i at der ikke er
> meget layout

Tja, men når jeg nu har den holdning, at brugerflader (og brugere!) er
noget fanden har skabt, så er det ikke den del, som jeg anvender mest tid
på.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-10-05 11:36

> Tja, men når jeg nu har den holdning, at brugerflader (og
brugere!) er
> noget fanden har skabt.

LOL

>, så er det ikke den del, som jeg anvender mest tid på.

Nej, det kan jeg godt se udfra din kioskhjemmeside, som vidst pt
ikke indeholder noget der ligner brugervenlighed - i hvert fald
ikke nogen links der virker osv

Lars

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-10-05 11:44

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in news:434f8a09$0
$49017$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Nej, det kan jeg godt se udfra din kioskhjemmeside, som vidst pt
> ikke indeholder noget der ligner brugervenlighed - i hvert fald

ååh, det er da en pæn blå farve ... det skal kan ikke kimse af. Det har
heller ikke været meningen, at adresserne på siden skulle være klikbare ...
i hvert fald ikke endnu.

Problemet jo, at jeg har så mange små projekter kørende, så jeg hele siden
er nødt til at switche - og desværre ikke rigtigt lave nogen af dem helt
færdige.