Samle boks til tlf kabler med RJ45 stik?
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 12-10-05 00:16

Hej..
Jeg har lavet Data og tlf netværk, hvor jeg har trukket dobbelt Cat5e
netværks kabler, hvor jeg vil bruge det ene kabel til tlf. (som så senere
kan bruges til data)
Det drejer sig om 5stk data og 5stk tlf.. Det jeg mangler er en "samler"
hvor jeg kan sætte de 5stk RJ45 plugs til tlf i, hvor de så bliver samlet i
et rj11 kabel, som jeg kan sætte til tlf linjen ude fra vejen.
Jeg har set en løsning i en TDC butik, hvor det var indgange til alarm, tlf,
adsl, den sidste kan jeg ikke huske. Den hade 4 RJ45 indgange, (har ikke
kunne finde den i deres online butik)
Findes sådan en samle boks/samler et sted online?

Jeg har kun kunne finde sådan nogle telefon samle boks med rj11 indgange,
jeg skal bruge RJ45.

Måske 2stk af disse kan bruges?
http://www.elvvs.dk/category.2267.article.19202

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: (REMOVE) i adresse ved svar til mail