billigste Dyrlæge i Århusområdet?
Fra : Lars \(ArthurDent\)

Dato : 11-10-05 16:38

Vi har lige fået to dejlige skovkatte-mislinger, som skal vaccineres,
øretatoveres og kastreres.

Er der nogen der ved, hvilken dyrlæge der er bedst med prisen i Århus
området? (IKKE Breth Hansen
Så som i sikkert kan regne ud, skal det naturligvis være en ordentlig
dyrlæge

Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

/Dorthe

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 11-10-05 17:06

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrlæge
>
> Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

Jeg bruger altid Hasselager dyreklinik. Rigtig flinke folk. Om de så lige er
billigere end andre skal jeg ikke lige kunne sige. men dygtige er de. Du kan
læse lidt om dem her:
http://www.hasselagerdyreklinik.dk/ .
Ring og tag en snak med dem mht til pris.

Hilsen Linda

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 11-10-05 17:34

Hej
- og vi kører gerne de 100km til Abild dyreklinik i Brabrand. De er
Bedst, og ikke dyrest. Faglighedens ekspertise vil jeg gerne give tid og
penge på.
Men du får bla. rabat når du kommer med 2 stk.
Vi fik 3 killinger kastrerede + 1 striliseret. 25% rabat.
Prøv at ringe og hør om prisen.
Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.librian.dk

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-10-05 17:48

> [...]
> dyrlæge
>
> Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

Hejsa

Er det dyrt? Jeg bruger selv Højbjerg Dyreklinik, da jeg syntes det er de
bedste jeg har brugt i Århus området har prøvet 4 andre, jeg havde ikke på
fornæmmelsen at de var dyere end de andre, men ved det ikke. Er 3600,- dyrt
for sådan en omgang? Men hvis forskellen er lille skal man nok også tage med
i valget, hvordan misserne bliver behandlet under behandlingen. Eks. Har jeg
en gammel huskat på 15 år der blev opgivet af 2 andre dyrlæger de sagde kan
det betale sig at gøre noget ved ham, han er jo 13 år, ved Højbjerg
Dyreklinik gik vi igang med en behandling som gav pote med det samme, og
idag er han mere rask i fræk end han har været i laaang tid.

Mvh

En der er meget glad for Højbjerg Dyreklinik

Jesper Sloth

Fra : Lars \(ArthurDent\)

Dato : 11-10-05 18:12

"Jesper Sloth" <sloth@tele2adsl.snydt.dk> wrote in message
> [...]
> tid.
>
> Mvh
>
> En der er meget glad for Højbjerg Dyreklinik

Hej Jesper.

Tja, har fundet ud af, at min lokale dyrlæge kan gøre det for kr. 2250,-, så
Højbjerg er i den dyre ende.
Den "lokale" er en god dyrlæge og måske også den billigst, når det kommer
til stykket så.

Men har andre bud på en billigere, så giv endelig et mjav fra jer

/Dorthe

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-10-05 20:58

Lars (ArthurDent) wrote:
> [...]
> dyrlæge
> Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

Gå evt. ind på www.ddd.dk og søg dyrlæger i Århus.
Send en mail til dem der har en mail adr. og bed om et tilbud på det du
skal have lavet.

M.v.h
Niels

Fra : Steen Suder

Dato : 11-10-05 22:09

Lars (ArthurDent) wrote:

> Vi har lige fået to dejlige skovkatte-mislinger, som skal vaccineres,
> øretatoveres og kastreres.
>
> Er der nogen der ved, hvilken dyrlæge der er bedst med prisen i Århus
> området? (IKKE Breth Hansen

Finn Østergaard i Tranbjerg, <http://www.finndyredoktor.dk/>. Billig,
kompetent og meget venlig og omsorgsfuld.

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder

Dato : 12-10-05 12:26

Steen Suder wrote:

> Finn Østergaard i Tranbjerg, <http://www.finndyredoktor.dk/>. Billig,
> kompetent og meget venlig og omsorgsfuld.

Jeg fandt lige kvitteringen frem:

1200,-... for to katte inkl. øretatovering.
Dog er det tilbage i februar 2003.

--
Steen Suder

Fra : Lars \(ArthurDent\)

Dato : 13-10-05 19:06

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg fandt lige kvitteringen frem:
>
> 1200,-... for to katte inkl. øretatovering.

Jeg kontaktede Finn Østergaard i dag og han tager kr. 2000 for dem begge
incl. registerering af kattene og smertedækning i 2 døgn, så det er jo alle
tiders. Så vi bestilelr tid i Tranbjerg

Tak for alle jeres svar

/Dorthe

Fra : Leyna

Dato : 11-10-05 23:49

On Tue, 11 Oct 2005 17:37:59 +0200, "Lars \(ArthurDent\)"
<arthurdent44@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dyrlæge
>
>Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

Nu er jeg godt nok lidt udenfor området, men dog stadig indenfor Århus
amt.
Spurgte min dyrlæge forleden og de skal have omkring 1000kr.
stykket... men kommer man med flere på een gang så er der rabatter at
hente. Det er Allingåbro Dyreklinik. Meget flinke mennesker.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-10-05 08:59

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> læse lidt om dem her:
> http://www.hasselagerdyreklinik.dk/ .
> Ring og tag en snak med dem mht til pris.

Ditto

mvh

Christian

Fra : Carina

Dato : 12-10-05 10:18

Ellers prøv at spørge hos et internat - jeg fik min hunmisling ordnet hos
inges kattehjem, vacc. øremærkning og kastration til en MEGET lav pris, var
helt forundret over at de også tager "ikke hjemløse" katte ind og ordner for
en billig pris.
mvh Carina

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 12-10-05 16:34

> [...]
> dyrlæge
>
> Højbjerg Dyreklinik skal have kr. 3600,- for dem begge.

Det er da godt nok meget ærgerligt, at de tilsyneladende er dyre, for de
er virkelig fantastiske.

Jeg var ved dyrlægen i Åbyhøj først, men han passede ikke til mit - og
kattens temperament, og tog så til Højbjerg efter anbefalinger af flere
af mine venner. Det var noget helt andet, og jeg følte at både jeg og
Paya var i rigtig gode hænder.

Med venlig hilsen

Eva

- Tøm kattebakken ved privat svar