SWF til GIF
Fra : guldorm

Dato : 11-10-05 11:11

Hej gruppe

Jeg har lavet en animation, som skal bruges på en hjemmeside. Den
_skal_ være i gif-format. Jeg sagde at det ikke var noget problem at
gemme filen i gif inde fra Flash.

Det ser nu ud til, at jeg ikke kan gøre det, da jeg har lavet nogle
actionscripts på timeline'en. Det den eksporterer er den samme
animation, som hvis man bare trykker ctrl+enter.

I det omtalte actionscript havde jeg laver en:
this.postkort.play();

Den lukker et dobbeltsidet postkort. Lidt senere er samme funktion,
bare med en kurvert. Når man eksporterer går den bare hen over det.
Det vil sige at animationen fucker op...

Jeg har prøvet flere programmer der konverterer min SWF, men man skal
betale for at undgå en reklameblok. Er der nogen der har en idé eller
som kan hjælpe???