Ny billigere udbyder af adsl+2
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-10-05 10:22

Hej

For dem der er så heldige at bo i København og omegn ser der nu ud til
at være et nyt, og billigere, alternativ til TDC. Kig her:

http://www.cph-metronet.dk/
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-05 12:53

On Tue, 11 Oct 2005 11:21:33 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

>Hej
>
>For dem der er så heldige at bo i København og omegn ser der nu ud til
>at være et nyt, og billigere, alternativ til TDC. Kig her:
>
>http://www.cph-metronet.dk/

Hvis det holder, så lover det godt for fremtiden. At der så måske går
et par år inden vi har den hastighed her i det mørke Jylland, det må
vi så leve med.

Falcon

Fra : John

Dato : 11-10-05 13:09

> For dem der er så heldige at bo i København og omegn ser der nu ud til
> at være et nyt, og billigere, alternativ til TDC. Kig her:
>
> http://www.cph-metronet.dk/

Så vidt som jeg lige kan se, så kræver de desværre et telefonstik i huset.
Okay, et telefonstik har de fleste, men jeg går ud fra, at det er en aktiv
analog telefonlinie de hentyder til?

Fra : Søren G

Dato : 11-10-05 13:59

"John" <651212121324234@hotmail.comx> wrote in message
> Så vidt som jeg lige kan se, så kræver de desværre et telefonstik i huset.

Øhhh..Ja...Skidtet skal jo ind i huset.

> Okay, et telefonstik har de fleste, men jeg går ud fra, at det er en aktiv
> analog telefonlinie de hentyder til?

Hvor læser du at det skal være en aktiv analog telefonlinie ?
Cybercity kræver f.eks også et telefonstik, men ikke en aktiv analog
telefonlinie.

--
Søren

Fra : John

Dato : 11-10-05 14:15

> Øhhh..Ja...Skidtet skal jo ind i huset.

> Hvor læser du at det skal være en aktiv analog telefonlinie ?
> Cybercity kræver f.eks også et telefonstik, men ikke en aktiv analog
> telefonlinie.

http://www.cph-metronet.dk/main2/adsl.asp
"Det eneste du behøver for, at blive koblet op er et almindeligt aktivt
telefonstik."

Men det kan jo forståes på mange måder. Man kan godt se, at det er en sælger
der har skrevet det, da de gerne vil have kunden i dialog og spørge ind til
hvad det betyder, men ville det ikke være dejligt, hvis det ikke kunne
misforståes og var utvetydigt?

Fra : Jan Romme

Dato : 11-10-05 17:53

"John" <651212121324234@hotmail.comx> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind til hvad det betyder, men ville det ikke være dejligt, hvis det ikke

Jeg har lige fået svar fra deres support, og se skriver
"Ja, abonnementet kræver, at du i forvejen har en aktiv analog
PSTN-forbindelse."Den besked er vist ikke til at misforstå. Men selvom man
skal betale for en aktiv PSTN-forbindelse, er deres løsning jo alligevel ret
billig.MvhJan R.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 17-10-05 18:42

"Jan Romme" <jan@romme.biz> wrote in message

> [...]
> skal betale for en aktiv PSTN-forbindelse, er deres løsning jo alligevel

Nu har de så fået et link hvor man kan tjekke om man kan få deres adsl-linie
uden et telefonabb. og det er jo fint nok, for så kan de levere det samme
som CC som jeg pt. selv har.

Problemet er dog at tester jeg med et telefonnummer i ejendommen kan jeg
godt få adsl hos dem, men hvis jeg bruger adressen kan jeg ikke

Mvh
Henrik

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-10-05 15:38

Det er da rart at der er nogen der vil give os billigt internet nu Tele
Danmark mener det er forbeholdt svenskerne.

Mvh
TKJ

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-10-05 15:41

Thomas Jensen skrev:

>Det er da rart at der er nogen der vil give os billigt internet nu Tele
>Danmark mener det er forbeholdt svenskerne.

Billigt og Tele Danmark forekommer ikke ret tit i samme sætning, i hvert
fald ikke på en positiv måde.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 11-10-05 16:20

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

>Billigt og Tele Danmark forekommer ikke ret tit i samme sætning, i hvert
>fald ikke på en positiv måde.

Så er det jo godt, at der er prisbillige alternativer. Hvor man
sædvanligvis får en kvalitet, der modsvarer prisen

Mvh.
   Klaus.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-10-05 16:34

Klaus Ellegaard skrev:

>Så er det jo godt, at der er prisbillige alternativer. Hvor man
>sædvanligvis får en kvalitet, der modsvarer prisen

Hellere det end et produkt der ikke har den kvalitet som prisen
foreskriver, hvilket er tilfældet med TDC.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-10-05 16:49

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så er det jo godt, at der er prisbillige alternativer. Hvor man
> sædvanligvis får en kvalitet, der modsvarer prisen
>
> Mvh.
> Klaus.

Hvilke? Med mindre der er tale om et boligselskab/ejerforening for man da
ikke noget smidt i nakken...

Mvh
TKJ

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 11-10-05 16:57

"Thomas Jensen" <tkj1005@mail.dk> writes:

>Hvilke? Med mindre der er tale om et boligselskab/ejerforening for man da
>ikke noget smidt i nakken...

Se <di66g7$mte$1@news.klen.dk>

(eller <news:di66g7$mte$1@news.klen.dk> for defekte klienter)

Mvh.
   Klaus.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-05 17:11

Ole Rasmussen wrote:
> Hej
>
> For dem der er så heldige at bo i København og omegn ser der nu ud til
> at være et nyt, og billigere, alternativ til TDC. Kig her:

Okay lyder interresant for dem der ikke bor i en boligforening med
bredbånd...

Ser ud til det er et svensk firma når man lige tracert til deres side:

traceroute to http1.perspektivbredband.se (81.186.254.3), 30 hops max,
40 byte packets
1 81.161.186.2 (81.161.186.2) 1.187 ms 1.018 ms 1.039 ms
2 81.161.166.49 (81.161.166.49) 1.423 ms 1.224 ms 1.199 ms
3 172.31.4.53 (172.31.4.53) 1.484 ms 1.39 ms 1.379 ms
4 172.31.4.58 (172.31.4.58) 1.642 ms 1.528 ms 1.483 ms
5 172.31.4.62 (172.31.4.62) 1.702 ms 1.759 ms 1.789 ms
6 81.19.248.201 (81.19.248.201) 2.199 ms 2.102 ms 2.189 ms
7 81.7.152.1 (81.7.152.1) 2.164 ms 2.159 ms 2.12 ms
8 song-networks.dix.dk (192.38.7.73) 2.705 ms 2.623 ms 2.888 ms

Men at de har udstyret stående hos Song?

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-10-05 21:27

> Men at de har udstyret stående hos Song?

Som vel ejes af TDC (http://www.tdcsong.se/)...

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-05 18:05

Jan Romme wrote:
> [...]

> skal betale for en aktiv PSTN-forbindelse, er deres løsning jo alligevel ret

Man kunne sikkert tænkte sig at de måske senere vil tilbyde at det
bliver oprettet på en ikke aktiv linie mod mer betalling.. for under
IP telefoni, står der jo at det er et kommende tilbud og man derfor
kan slippe for fastnet abonnement.

Fra : TBC

Dato : 18-10-05 12:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>bliver oprettet på en ikke aktiv linie mod mer betalling.. for under
>IP telefoni, står der jo at det er et kommende tilbud og man derfor

Ifølge deres hjemmeside:

Under "kan jeg få ADSL"

Hvis du ikke har noget telefonnummer eller anvender IP-telefoni skal du
anvende nedenstående knap for, at finde ud af om vi kan levere bredbånd til
dig. Svaret du får, er et foreløbigt svar og skal altid efterkontrolleres
for, at vi kan være 100% sikre på at leveringen kan finde sted.
_______________________________

Næste side efter adresse er indtastet:

Ja! Du ligger i et område, hvor vi har udstyr på den lokale centrale - du
har mulighed for at bestille ADSL2+ via CPH-Metronet. Ved bestilling
foretager vi en ekstra kontrol for at sikre, at vi kan levere ADSL2+ til
dig.

ADSL.privat
Vi kan tilbyde dig:
Hastighed op til 8Mbit/s (uppstream 1Mbit/s). Oprettelse: 690 kr,
månadsabonnement: 340 kr
Hastighed op til 24Mbit/s (uppstream 1Mbit/s). Oprettelse: 690 kr,
månadsabonnement: 440 kr

I forbindelse med at du ikke har noget almindeligt analogt
telefonabonnement, er der en ekstra omkostning forbundet med, at tegne
abonnement på bredbånd hos CPH-Metronet. De ekstra tillægsomkostninger er
inkluderet i ovenstående priser.

Hvis du ønsker at tegne et abonnement kan du enkelt og nemt bestille
det online.

Ved at trykke på knappen herunder kommer du til vores bestillingsside,
hvor du vil blive bedt om, at udfylde en række felter med den information
som vil gøre det muligt for os at levere en forbindelse til dig.

___________________________

Altså 41 kr ekstra hvis man ikke har fastnettelefon.
I det mindste da bedre end TDC helt ublu og uanstændige 119 kr for en
bærelinje.

...Og formentligt fordi TDC tager sig bedre betalt for kobberet hvis det ikke
er delt?

TBC

Fra : Peter Anskjær

Dato : 18-10-05 18:57

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Altså 41 kr ekstra hvis man ikke har fastnettelefon.
> I det mindste da bedre end TDC helt ublu og uanstændige 119 kr for en
> bærelinje.

Jeg tror da nok det er 45kr ekstra, men det synes jeg da er ganske fair. Det
er da bedre at dem der allerede har en fastnet ikke skal betale mere pga. at
dem der ikke har fastnet ikke selv betaler omkostningerne for bærelinjen.

Og det er jo stadigvæk meget billigt i forhold til adsl-udbydererne, men der
står godt nok at det er introduktionstilbud, så hvad sker der i nærmeste
fremtid? Og der er ca. 60 dages leveringstid, uden garanti for hvornår det
bliver installeret.

Mvh
Peter

Fra : TBC

Dato : 18-10-05 21:14

"Peter Anskjær" <peter@nskjaer_remove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er da bedre at dem der allerede har en fastnet ikke skal betale mere
> pga. at dem der ikke har fastnet ikke selv betaler omkostningerne for

ISP'en lejer sig ind på kobberet uanset hvad, og det er almindeligvis en del
af månedsudgiften man betaler hos ISP'en. Så TDC må jo tilsynaladende kræve
mere i leje, hvis der ikke samtidig er fastnettelefoni på linjen, ellers er
det svært at refærdiggøre den højere pris.

> Og det er jo stadigvæk meget billigt i forhold til adsl-udbydererne, men
> der står godt nok at det er introduktionstilbud, så hvad sker der i
> nærmeste fremtid?

Avs, ja. Den (og de 395 som ikke var 399 kr) havde jeg ikke lige bemærket.
Har man ikke krav på at vide hvad ens produkt koster et vist antal måneder i
forvejen hvis det skal stige, så man har mulighed for at opsige ...Eller er
et intro tilbud sådan at forstå at *man* får produktet til den favorable
pris fremover, hvis *man* bestiller i introperioden?

> Og der er ca. 60 dages leveringstid, uden garanti for hvornår det bliver
> installeret.

Da jeg i sin tid skulle have ADSL var det såmænd værre end som så. - Så det
kan overleves. Især hvis man i forvejen har et produkt man skifter fra.
(I dag har jeg ikke selv ADSL, men BCBNet)

TBC

Fra : Kasper Bergh

Dato : 19-10-05 03:09

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> [...]
> kræve mere i leje, hvis der ikke samtidig er fastnettelefoni på linjen,
> ellers er det svært at refærdiggøre den højere pris.

Ja selvfølgelig. Der er jo en omkostning forbundet med at vedligeholde det
kobber som afregnes gennem fastnetprisen, hvis kunden har fastnet, men som
ellers må afregnes gennem en "bærelinie" eller hvad pokker folk har lyst til
at kalde det.

mvh
/Kasper

Fra : TBC

Dato : 20-10-05 10:43

"Kasper Bergh" <kazper@want-no-spam-own.web.id> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers må afregnes gennem en "bærelinie" eller hvad pokker folk har lyst

En ISP der er på delt kobber (hvor der også er fastnettelefon), betaler mig
bekendt også leje for kobberet. Det jeg påpeger er at merprisen hos
CPH-metronet må indikere at TDC tilsynaladende tager mer-pris for denne
leje, hvis de ikke samtidig pusher fastnettelefon på det, og dermed kratter
enten 2xlejeindtægt ind på kobberet, eller selv tjener på egen PSTN service
på kobberet. Dette er ikke fra samfunds og forbrugerperspektiv ikke
hensigtsmæssigt, eller fremmende for f.eks IP-telefoni, men naturligvis i
TDC's komercielle egeninteresse, som i forvjen tager sig "flot" betalt for
kobberet i alle tilfælde, delt eller ej.

Du skal ikke bilde mig ind, at lejeprisen for de PSTN udbydere der lejer sig
ind på kobberet er dyrere, hvis der ikke er ADSL-service på linjen. Så det
jeg påtaler er at der er tale om et misforhold, hvor TDC udnytter sin
(magt)position med kobberet, på en komerciel forståelig, men samfundsmæssig
og forbrugerinteressemæssigt særdeles beklagelig måde. Dette burde der
politisk/regulativt gøres noget ved, når fejlen er sket, og landets
infrastruktur er endt i komercielle hænder.

Tidligere, for 4-5 år siden har jeg i øvrigt selv haft ADSL hos Tiscali på
et dediceret kobberpar, uden mer-pris ifht samme produkt på delt kobber.
Dette kobber skulle ligefrem "overdrages" til Tiscali's service. Spørgsmålet
er så om kobberprisstrukturen har ændret sig, eller om Tiscali virkelig åd
en større kobberleje udgift for at have mig som kunde på et dedikeret
kobberpar, uden at jeg skulle betale mere end andre kunder (dem på delt
kobber) ....Men har jeg dog svært ved at forestille mig, da de komercielle
krafter og incitamenter da ville diktere at Tiscali enten ville kræve at jeg
benyttede delt kobber, eller som cph-metronet i dag tage en merpris ifht
delt kobber.

TBC

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-10-05 10:57

On 2005-10-20, TBC <-sutmin@2night.dk> wrote:

> [...]
> er så om kobberprisstrukturen har ændret sig, eller om Tiscali virkelig åd

Det har den ikke.

> en større kobberleje udgift for at have mig som kunde på et dedikeret
> kobberpar, uden at jeg skulle betale mere end andre kunder (dem på delt

Det gjorde de.

--
Andreas

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-05 00:31

Hej TBC, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
> en bærelinje.
>
> ..Og formentligt fordi TDC tager sig bedre betalt for kobberet

Ja. Priserne, som en ISP skal give TDC for såvel rå som delt kobber, er
fastsat af Telestyrelsen. Forskellen er dog så vidt jeg husker ikke så
meget som 41 kr./md.

På det tidspunkt var det vist ca. 35 kr./md. for delt kobber og lige
over 60 kr./md. for separat kobber.

Men du kan finde dem på <http://www.tst.dk/>, hvis du selv orker at
lede sitet igennem. Det er nok under Samtrafik, du finder det.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : TBC

Dato : 20-10-05 10:56

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> På det tidspunkt var det vist ca. 35 kr./md. for delt kobber og lige
> over 60 kr./md. for separat kobber.

Tak Rudi. Jeg skukke have set dit indlæg, før jeg så og besvarede Kaspers
indlæg.

Moralen er dog uændret i forhold til hvad jeg skrev til ham. Prisstrukturen
burde i forbrugerinteresse være anderledes, og ikke hæmmende for ubredelsen
af nye IP-baserede tjenester. Den nuværende model tjener udelukkende TDC's
komercielle interesser og strategier.

Ved du (uden at vi behøver at gå tst's sider igennem med en tættekam) om en
PSTN udbyder også skal betale mere i koberleje, hvis der ikke samtidig er
ADSL service på linjen?

TBC

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-10-05 00:12

Hej TBC, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Prisstrukturen burde i forbrugerinteresse være anderledes, og ikke
> hæmmende for ubredelsen af nye IP-baserede tjenester.

Fx IP-telefoni. Man skal altså bare have en alm. fastnettelefon (eller
"bærelinje" til præcis samme pris som et fastnettelefonabonnement) for
at kunne få ADSL og dermed anvende IP-telefoni

(Det skal siges, at jeg personlig ikke er interesseret i IP-telefoni på
det aktuelle udviklingsniveau. Det er blot det barokke i nævnte model,
jeg jævnlig har moret mig over).

> Den nuværende model tjener udelukkende TDC's komercielle
> interesser og strategier.

I nogen grad ja. Men TDC kan man jo ikke bebrejde, at de gerne vil have
flest mulige penge ind.

Og selvfølgelig skal TDC have penge for at stille kobber til rådighed,
da det dem, der både har lagt det ind og står for vedligeholdelsen.
Og det er da også rimeligt, at prisen afhænger af, hvad der kører på
det.

Hvad der irriterer mig er blot, at CC mig bekendt er de eneste i dag,
hvor man har mulighed for at få en separat ADSL-linje - og endda kun
måske (uanset at der er rå kobber til stede) og på deres privatprodukt.

Det ville naturligvis være o.k., hvis de andre havde de og de
månedpriser på delt kobber og så plus differencen (rå kobber minus delt
kobber), hvis man ønskede separat kobber.

> Ved du (uden at vi behøver at gå tst's sider igennem med en
> tættekam) om en PSTN udbyder også skal betale mere i koberleje,
> hvis der ikke samtidig er ADSL service på linjen?

Nej, jeg aner intet om de priser. Mit *gæt* er, at de skal betale X
kr./md. for PSTN ganske uanset, hvad der ellers kører på linjen.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Martin Schou

Dato : 24-10-05 22:47

> For dem der er så heldige at bo i København og omegn ser der nu ud til
> at være et nyt, og billigere, alternativ til TDC. Kig her:
>
> http://www.cph-metronet.dk/
> --

Jeg må indrømme jeg er meget fristet af deres tilbud.
Men har de overhoevedet leveret til nogen kunder endnu ?
I så fald undrer det mig at Cybercity ikke er kommet med nogen lignende
endnu. Godt nok er det så vidt jeg ved VDSL som CC gerne vil satse på, men
der var jo noget med at TDC ikke ville samarbejde angående VDSL udbydelse.
Kunne være interessant at høre hvad CC de har at sige.
Martin

Fra : Flemming

Dato : 25-10-05 16:31

Martin Schou wrote:
> Jeg må indrømme jeg er meget fristet af deres tilbud.
> Men har de overhoevedet leveret til nogen kunder endnu ?

Har en kammerat som har fået lovet levering af 8Mbit først i nov. (tror det
var 4/11) Hvis der spørges efter det, vender jeg vende tilbage..

Mvh. Flemming

Fra : Bo Olesen

Dato : 27-10-05 11:04

Min dato er sat til den 15. nov., skal nok melde tilbage når det kører.

Mvh. Flemming

Fra : Martin Schou

Dato : 05-11-05 14:52

Fik lige svar på en mail fra CC
De siger at de lancerer ADSL2 inden for den nærmeste fremtid. Hvad det så
end betyder (uger? måneder?)
Så tror jeg venter på dem!
Hilsen Martin

Fra : Bo Olesen

Dato : 05-11-05 18:35

Den der venter - venter nogen gange på noget godt.

God fornøjelse Martin

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-11-05 11:36

Bo Olesen wrote:

> Den der venter - venter nogen gange på noget godt.

Og andre gange bliver den der venter skuffet,,,

Ivar Madsen

Fra : Thomas.Johansen

Dato : 28-10-05 00:09

Jeg er meget interesseret i at høre jeres mening om produktet når i
har fået det op at køre.

men hvis de datoer i har fået passer, hvorfor siger de så at der er
60 dages ventetid?

Mvh. Thomas

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-10-05 07:05

"Thomas.Johansen" <tjmacgyver@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg er meget interesseret i at høre jeres mening om produktet når i
>har fået det op at køre.
>
>men hvis de datoer i har fået passer, hvorfor siger de så at der er
>60 dages ventetid?

Sikkert for at dække sig ind. Det er jo et problem i den positive
retning

Hvordan koordinerer man egentlig sådan noget med opsigelse fra
f.eks. TDC? Opsiger de ens abb. Eller opsiger man selv? Hvordan
er det nu. Der er en måneds opsigelse fra TDC ikk`?

Fra : Bo Olesen

Dato : 28-10-05 09:52

> Hvordan koordinerer man egentlig sådan noget med opsigelse fra
> f.eks. TDC? Opsiger de ens abb. Eller opsiger man selv? Hvordan
> er det nu. Der er en måneds opsigelse fra TDC ikk`?
Jo..

Du skal opsige din forbindelse først, i tilmeldingformularen skal
opsigelsestidspunkt være udfyldt.

Mvh. Flemming

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-10-05 13:32

"Bo Olesen" <boole@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal opsige din forbindelse først, i tilmeldingformularen skal
> opsigelsestidspunkt være udfyldt.

Det lyder forkert.

Scenarie: Jeg opsiger mit TDC abb. Efterfølgende får jeg at vide at de andre
kan levere 4 måneder efter. Tror jeg ikke jeg ville blive glad for i længden

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 28-10-05 18:44

On Fri, 28 Oct 2005 14:32:24 +0200, "Palle Jensen"
<palle.jensen.nospam@gmail.com> wrote:

> [...]
>kan levere 4 måneder efter. Tror jeg ikke jeg ville blive glad for i længden

Et ordentligt selskab koordinerer det, så der opsiges samme dag, så du
kun står uden forbindelse/telefoni nogle få timer

Mogens

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-10-05 06:42

On 28 okt 2005, Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Et ordentligt selskab koordinerer det, så der opsiges samme dag,
> så du kun står uden forbindelse/telefoni nogle få timer

Jeg spurgte dem via deres kontaktformular.

Jeg fik et standard copy/paste svar om hvordan man tilmeldte sig.

Dårligt tegn.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-05 19:48

Det kunne jo være derfor de siger det varer 60 dage at få
installeret.. Så kan man nemlig planlægget det bedre.. altså man
sender opsigelsen til ens adsl udbyder til opsigelse om 60 dage, og
skriver så datoen til metronet man har opsagt forbindelsen. Så kommer
der vel ikke tidspres på.

Fra : Thomas.Johansen

Dato : 06-11-05 18:43

var der ikke nogen her inde som ville få cph-metronet i starten af
november?

har i fået det op at køre?

Fra : Flemming

Dato : 07-11-05 18:01

Thomas.Johansen wrote:
> var der ikke nogen her inde som ville få cph-metronet i starten af
> november?
>
> har i fået det op at køre?

På torsdag, får en jeg kender det forhåbentligt op at køre.

--
Mvh. Flemming

Fra : Sune

Dato : 14-11-05 16:52

On Mon, 7 Nov 2005 18:01:22 +0100, "Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote:

>På torsdag, får en jeg kender det forhåbentligt op at køre.

Og hvordan gik det så?

Mvh
Sune

Fra : Flemming

Dato : 14-11-05 19:33

Sune wrote:

> Og hvordan gik det så?

Ja, TDC fik byttet hans linie om med en anden således at man nu får fat i
fax et sted. Desuden "kom der lige pludselig" (ifølge tdc) kabelbrud,
således at hans fastnet samt adsl ikke kører. Tdc siger 14 dage ... ;-(

Mvh. Flemming