Nyheds overskrift på forside og tekst på a~
Fra : Lars Engell

Dato : 11-10-05 10:05

Hej

Håber jeg kan forklare mit problem så det er forståeligt.

Jeg er ved at lave en hjemmeside i FP2003.
Jeg vil lave en side hvor alle kan indtaste en nyhed,
overskriften på nyheden skal placeres på et given område på
forsiden, mens selve teksten skal placeres på en anden side.
Overskriften på forsiden skal så linke til den side med selve
teksten.

Se f.eks. www.avkonline.dk "Online News" og "Kamp Referater".

Kan nogen hjælpe?

Mange hilsner
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-10-05 17:35

Du kan skrive en løsning i PHP som de har gjort eller eventuelt i
ASP(.NET). Hvilket programmeringssprog du vælger afhænger af hvad der
er støttet på din udbyders server. Når du har fundet ud af det kan du
spørge om hjælp til at komme i gang i den relevante serverside
nyhedsgruppe.

Fra : Lars Engell

Dato : 26-01-07 23:02

Jeg kan ikke programmere. Findes der er ikke et sted der hoster et
sådanne system, så jeg bare kan hente nogle koder ind på min hjemmeside?
Bruger en hosted løsning til password beskyttelse på min hjemmeside, og
det virker fint.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Lars