SE700i kameratype??
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 11-10-05 07:34

Hej ng

Mange mobilkameraer er i dag 1,3 mega kameraer...

For Sonyericssons 700i ser jeg kun nævnt at det er et VGA kamera...

Hvor mange pix er det ??

Hilsen Keld

Fra : Jonas Christensen

Dato : 11-10-05 08:42

> Hej ng
>
> Mange mobilkameraer er i dag 1,3 mega kameraer...
>
> For Sonyericssons 700i ser jeg kun nævnt at det er et VGA kamera...
>
> Hvor mange pix er det ??

Begreber bruges efterhånden lidt løst, men VGA betegner som regel en
opløsning på 640x480 pixels.

Nu ved jeg ikke, hvilken telefon du tænker på, for der er et par stykker i
700-serien:

S700i:
Ifølge http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_s700-693.php : 1.3 MP,
1280x960 pixels, video

K700i:
Ifølge http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k700-692.php : VGA, 640x480
pixels, video, flash

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 11-10-05 15:39

"Jonas Christensen" <jonas@intrapeople.com> wrote in message

> [...]
> opløsning på 640x480 pixels.
>
> Nu ved jeg ikke, hvilken telefon du tænker på, for der er et par stykker i

Ja, det var K700i jeg mente... D.v.s. 640x480 = 0,3 MP ??

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-10-05 16:33

After serious thinking Keld Rosenberg wrote :
> Ja, det var K700i jeg mente... D.v.s. 640x480 = 0,3 MP ??

Ja - den kan dog lave noget fusk så den kommer op i en størrelse der
ligner 2mpixel men det er kvalitetsmæssigt så ringe så det ikke er værd
at arbejde med.