Internet adgang fra mobilen.
Fra : L@rs

Dato : 11-10-05 04:21

Hej !

Jeg vil gerne kunne koble mig til Internettet fra min mobiltelefon.

Er der nogen der kan fortælle mig hvem der udbyder denne service.
Jeg rejser en del, så jeg vil gerne kunne checkke post på den måde.

På for hånd tak

Lars

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 11-10-05 05:27

> Er der nogen der kan fortælle mig hvem der udbyder denne service.
> Jeg rejser en del, så jeg vil gerne kunne checkke post på den måde.

Alle operatører der tilbyder GPRS eller dataopkald med 9,6-hastighed eller
derover (HSCSD). Hvilken udbyder og telefon har du?

--
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : L@rs

Dato : 11-10-05 08:59

Jeg har Telmore
og Get2net Internet.

Lars

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-10-05 10:30

> Alle operatører der tilbyder GPRS eller dataopkald med 9,6-hastighed eller
> derover (HSCSD). Hvilken udbyder og telefon har du?

Telmore tilbyder GPRS til kr 10/Mb

Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-05 10:51

Per Thomsen skrev:

> Telmore tilbyder GPRS til kr 10/Mb

....og UnoTel te' syvenhal'
Hans

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-10-05 12:21

> ...og UnoTel te' syvenhal'
> --
Så skal han jo til at skifte operatør :)

Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-05 23:04

Per Thomsen skrev:

> Så skal han jo til at skifte operatør :)

Ja, man får ikke noget gratis
Hans