Formater hd disk ???
Fra : Kalle Møller

Dato : 10-10-05 19:07

Jeg har købt en ny ikke formateret harddisk. Den sidder nu som "master
slave" - jeg kan se den i bios - men ikke i win xp - der er kun c: drevet -
ikke noget d: eller andet drev.
Skal jeg formatere før win xp kan se den ???
Hvis ja hvordan gør jeg det ??
Hvis nej - Hva så?????
Kalle Møller

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 10-10-05 19:21

Hej,

(jeg har engelsk win xp)

1) højreklik på my computer og vælg manage.
2) gå ned under disk management og aktiver din nye disk
¨
- jørgen

Fra : Kalle Møller

Dato : 10-10-05 21:15

Takker og bukker - det var lige det jeg skulle bruge..
Hilsen
Kalle

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 11-10-05 07:09

du er velkommen.. stod i samme situation for et par år siden..