Servicemeddelelse om grisehaler
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-10-05 13:57

Hej

Siri er helt pjattet med rå eller frosne grisehaler. Og da nogle af I
andres småkræ måske også er det, vil jeg lige nævne at de i vores
lokale FøTeX har grisehaler til 14 kroner pr. kilo. Det er i FøTeX i
Skejby Centeret.

Så Siri er godt tilfreds i dag. Der er kommet foder, griseørerstrimler
og en lille gave fra Olivers i dag og så oven i købet grisehaler. Og i
aften skal vi passe hendes allerbedste ven. Kan det blive bedre?

Mvh Trine og en glad gnaskende Siri.

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : fam. Ager

Dato : 10-10-05 14:29

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

--------'
bare for at træde i det, så får jeg dem til 10 kr. kiloet...GGG!.. og ja, de
er super synes mine 3 barylere også!... jeg kan dog ikke få fat i
kyllingehalse til rimelige penge, det ved du måske?, for det er ligeså godt,
om ikke bedre guf for dem...
mvh. marie

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 10-10-05 17:25

> [...]
> er super synes mine 3 barylere også!... jeg kan dog ikke få fat i
> kyllingehalse til rimelige penge, det ved du måske?, for det er ligeså

jeg køber normalt enten i Føtex eller Aktiv Super, men Føtex billigst, dog
ikke til 14 kroner kiloet - ikke her i Horsens -

det var billigt for grisehaler - hvor får du dem til 10 kroner stykker ?

hilsen Pia