Faste indstillinger og telefonbog på mange~
Fra : Helge Duif

Dato : 10-10-05 11:16

Hej, er der nogen her, der har erfaring med opsætning af mange
mobiltelefoner...???

Jeg skal i gang med opsætning af ca. 300 mobiltelefoner, som alle skal
opsættes med nogle faste grundindstillinger og ca. 250 faste numre i
telefonbogen....

Da det er Nokia mobiltelefoner (alle er samme model) med infrarød port havde
jeg forestillet mig at bruge Nokia PC-suite - Sikkerhedskopiér og Gendan,
lave et "spejl" og så bare gå i gang fra en ende af... (jeg har også et
kabel..., går det hurtigere med det...???)

Er der nogen gode råd eller tricks, så jeg ikke gør det sværere end højst
nødvendigt...???

mvh. Helge

Fra : Leif Neland

Dato : 10-10-05 13:16

Helge Duif wrote:
> [...]
> det...???)
> Er der nogen gode råd eller tricks, så jeg ikke gør det sværere end

Bortset fra grundindstillingerne, hvad med at kopiere fra simkort til
telefon eller omvendt, dvs enten det samme simkort i alle 300 telefoner
eller alle 300 simkort i den samme telefon.

Bare "masteren" ikke bliver slidt op af alt det skifteri...

Leif

Fra : Jaws

Dato : 16-10-05 22:16

Hvad med at få nokia til at gøre det.......

Jeppe