Godbidder til 12ugers killing?
Fra : audi_quattro

Dato : 10-10-05 10:09

Nu blev der nævnt godbider til killing, men hvad er godt/sundt for den ud
over dens killige tørfoder, den får Royal Canin babycat34. Kan i anbefale
nogle?

Kan den tåle f.eks tun i vand?? Det har jeg givet den ca. 1 te-ske af.. og
det kan den godt lide..

Har prøvet med nogle tørrede sardiner, men det var ik et hit (er vel også
mere til ældre katte??)

på forhånd tak for hjælpen..

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 10-10-05 11:02

Hej
Tun i vand blandet med yoghurt naturel, kogt lyssej (Aldi har 800g
løsfrosne filletter for ca. kr. 38,-), lidt torskerogn, en lille rå
bolle okse- eller kyllinge/ kalkun fars. Alt dette, bliver labbet i med
den største fryd.
Det var den lødige kosttilskud.
Slik: De små stænger fra Vitakraft. (mine killinger gider dem ikke)

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : audi_quattro

Dato : 10-10-05 13:01

Tak det må jeg prøve! Men er der noget som de ik kan tåle? Skal man passe på
med nogle af de ting du nævner?

Fra : Tidemann

Dato : 12-10-05 09:40

"audi_quattro" <audi_quattro@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan den godt lide..
>
> Har prøvet med nogle tørrede sardiner, men det var ik et hit (er vel også

Døde kyllinger er et stort hit herhjemme, og tilmed sundt!
Men måske skal killingen være lidt større, jeg kan ikke huske hvornår jeg
begyndte at give mine.

Hvis du kan finde et rugeri i nærheden, kan du sikkert købe en 100 stykker for
25 kr.
De fylder 3/4 af en affaldspose og fåes nogen gange frosne, ellers må du selv
fryse dem.

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-10-05 11:54

Tidemann wrote:
> [...]
>>

> Døde kyllinger er et stort hit herhjemme, og tilmed sundt!
> Men måske skal killingen være lidt større, jeg kan ikke huske hvornår jeg

Mit seneste kuld var 4 uger gamle, da de gik ombord i de daggamle
kyllinger, jeg egt lagde frem til deres mor Det var ganske svært at
få dem vænnet til tørfoder efter det
mvh Camilla