Addwwrr, hvad er det ???
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-10-05 08:45

Hejsa.. har lige siddet og nusset den lille herre ( Aslan ) og på hans hale
sad der en hvid orm-agtig ting, ca. 1,5 cm lang og hvid med trekantet hoved.
den var flad ( en fladorm måske )

Hvad var det ??? Jeg har smidt den i skraldespanden, så har ikke et billed
af den men har lavet en tegning af den..

Smider den i dk.binaer under samme overskrift.

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-10-05 08:48

kan ikke lige få lov at sende den til binaer

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Hanne Engermann

Dato : 10-10-05 09:48

> [...]
> af den men har lavet en tegning af den..
>
> Smider den i dk.binaer under samme overskrift.

Min aller første tanke var 'bændelorm', men dertil var Addwwrr'en for
stor. Bændelorm er nemlig helt hvide men på størrelse med et riskorn.

Hvis Aslan kommer ud, kan det sandsynligvis have været en lille snegl.
Beskrivelsen passer nemlig (bortset fra farven, som snarere er meget lys
hvid-grå). Sådan nogle kan jeg af og til pille ud af pelsen på mine
katte, når de har ligget udenfor.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bettina Hansen

Dato : 10-10-05 09:51

Jon & Ann-Rikka wrote:
> [...]
>
> Hvad var det ??? Jeg har smidt den i skraldespanden, så har ikke et billed
> af den men har lavet en tegning af den..

Det er ret sikkert et led fra en bændelorm, så du må til dyrelægen efter
en recept på ormekur.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 11-10-05 07:05

">
> Det er ret sikkert et led fra en bændelorm, så du må til dyrelægen efter
> en recept på ormekur.
>
> Mvh Bettina
xxxxxxxxx

Hej Bettina... et var også min første tanke, men var den ikke for stor til
at være det ??
Uanset hvad, så kontakter jg i hvert fald lige doktor Dyr, og høre hvad der
skal ske..

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 11-10-05 12:15

">
> ">

> xxxxxxxxx
>
> Hej Bettina... et var også min første tanke, men var den ikke for stor til
> at være det ??
xxxxxx

Og den bevægede sig..

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 13-10-05 18:54

"Jon & Ann-Rikka" <jonlarsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ">

> xxxxxx
>
> Og den bevægede sig..
>

> --
>
> Jon Larsen
> Suzuki GSX-R 250
> MZ 6,0

Hej!

Sådan ser det ud lige når bændelormen smider et led. Det er først når den
tørrer ind at den bliver på størrelse med riskorn.

--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 14-10-05 15:02

> [...]
>
> Sådan ser det ud lige når bændelormen smider et led. Det er først når den
> tørrer ind at den bliver på størrelse med riskorn.

xxxxxxxxxx

De får begge en ormekur,

--

Jon Larsen