Qtek 9100
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-10-05 23:22

Er der nogle der har prøvet denne telefon..??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-10-05 11:34

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er der nogle der har prøvet denne telefon..??
> --

Du skal nok til udlandet er vidst ikke mange der har haft chancen i dk endnu
desværre..

Ellers prøv på mobildebat.dk der er en del flere der ved noget om ms
smartphones..

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-10-05 19:58

ma 10 okt 2005 12:22:27a satte Tholo - www.tholofoto.dk sig på en taburet
og skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Er der nogle der har prøvet denne telefon..??

Den er ikke kommet til landet endnu så det tror jeg ikke på, bortset fra
mobils (bladet) anmelder. Han roser den meget så jeghar store
forventninger. Jeg har læst rigtigt mange previews af den: Det ser lovende
ud.

Steven

Fra : 030772

Dato : 15-10-05 09:31

http://www.kandu.dk/

Fra : 030772

Dato : 15-10-05 09:33

http://www.kandu.dk/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 15-10-05 22:05

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse

> Den er ikke kommet til landet endnu så det tror jeg ikke på,

Ja og Dangaard virker desværre ikke til at vide ret meget om produktet.
Hverken pris, hvornår den kommer, eller hvor den præsist kan købes i mit
område.

> bortset fra
> mobils (bladet) anmelder. Han roser den meget så jeghar store
> forventninger.

Den har jeg også læst, syndes bare den er meget overfladisk, virker på mig
ikke som det er en fuld ud virkende model han har haft til test.

Jeg har læst rigtigt mange previews af den: Det ser lovende
> ud.

Samme her, er selv meget tændt, men ca 5000 kr er også en slat penge.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-10-05 03:00

lø 15 okt 2005 11:04:57p satte Tholo - www.tholofoto.dk sig på en
> [...]

> Ja og Dangaard virker desværre ikke til at vide ret meget om
> produktet. Hverken pris, hvornår den kommer, eller hvor den præsist

Kig på mobilpriser det er nok det billigste når den kommer.

> Den har jeg også læst, syndes bare den er meget overfladisk, virker på
> mig ikke som det er en fuld ud virkende model han har haft til test.

Det er det heller ikke. Det er en produktionsmodel.

> Samme her, er selv meget tændt, men ca 5000 kr er også en slat penge.

Det er vel prisen for den slags. min nuværende 2020 kostede også der
omkring da jeg købte den for et år siden ca.

Steven