Hund i dagpleje
Fra : John P [jopa]

Dato : 09-10-05 13:53

Så kommer tiden (kl 16.00) hvor jeg skal hente hunden efter den har været
"fængsel" medens vi har været på ferie
Glæder mig til afhentning og kan vel ligeså godt lægge mig på gulvet med
det
samme da den formentlig vælter mig alligevel.
Har faktisk savnet den hele ferien

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 09-10-05 15:37

John P [jopa] wrote:
> Så kommer tiden (kl 16.00) hvor jeg skal hente hunden efter den har
> været "fængsel" medens vi har været på ferie

Dyreplager

> Glæder mig til afhentning og kan vel ligeså godt lægge mig på gulvet
> med det
> samme da den formentlig vælter mig alligevel.

Kan bette Milo godt klarer det

> Har faktisk savnet den hele ferien

Du må tage ham med næste gang.

/Jens

Fra : John P [jopa]

Dato : 09-10-05 15:47

pwh skriblede bla:

> Kan bette Milo godt klarer det

Først så ignorerede den mig eller kunne ikke umiddelbart kende mig, men
sååååå
Da vi kom hjem skulle han lige inspicere det hele for derefter at ville i
sin hundegård
Men den er jo også blevet fængselsvant i den uge vi var væk.
På Fængslet var de så glade for ham at de næsten ikke ville af med ham, og
mig der var nervøs for om den ville skræmme de andre fanger og personale

--

Mvh.John
www.jp-web.dk