Forskel på Home og Pro
Fra : Gunnar

Dato : 09-10-05 08:50

Hej gruppe.
Vi får nogle nye maskiner til vores datastue med XP Home og de skal i
netværk med nogle Xp Pro
jeg kan ikke huske hvad forskellen er på de to, men er det noget med
netværket så der er noget jeg skal tage mig i agt for? Det er med fladskærme
hvilken type kan man se lidt skrå, den gamle ved jeg, skal man være helt
lige.
Gunnar

Fra : Jan Bachman

Dato : 09-10-05 09:04

On Sun, 9 Oct 2005 09:49:40 +0200, "Gunnar" <g.grooss@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>jeg kan ikke huske hvad forskellen er på de to, men er det noget med
>netværket så der er noget jeg skal tage mig i agt for?

Home kan kun logge på en arbejdsgruppe, ikke et serverstyret domæne.
Det kan kun Pro. Men der er vist nogle krumspring for at omgå det:
http://vowe.net/archives/001639.html

/Jan

Fra : Gunnar

Dato : 09-10-05 10:27

> Home kan kun logge på en arbejdsgruppe, ikke et serverstyret domæne.
> Det kan kun Pro. Men der er vist nogle krumspring for at omgå det:
> http://vowe.net/archives/001639.html

Hej.
Så er der vist ingen problemer for de skal på et netværk
og skal kun dele internet forbindelse og printer, og kunne se hinanden.
Gunnar