Bare nysgerrig.........
Fra : Futte

Dato : 08-10-05 11:27

Jeg har lige købt en pakke p piller hos min dyrlæge - tænk den var sat to
kroner ned!!! Sjældent noget sådan sker den vej. Men jeg er nysgerrig efter
hvad I andre giver rundt omkring hos landets dyrlæger. Jeg gav 198 for én
pakke m. 50.

M.v.h.
Lene

Fra : Karina Nielsen

Dato : 22-10-05 22:53

"Futte" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> hvad I andre giver rundt omkring hos landets dyrlæger. Jeg gav 198 for én

Hej Lene,

jeg var en tur forbi dyrlægen i august måned for at hente nye p-piller til
Perle. Jeg skulle af med 222 kr for 60;)

Karina