Trådløs keyboard + mus og rækkevidde ?
Fra : Kim

Dato : 08-10-05 10:00

Hej
Kan man få en trådløs keybord + mus , som kan bruges i stuen , og hvor man
bruger sit LCD TV som monitor , selv om man har sin computer stående i et
værelse ved siden af ???
Mvh. Kim

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-10-05 10:08

Kim wrote:
> Kan man få en trådløs keybord + mus , som kan bruges i stuen ,
> og hvor man bruger sit LCD TV som monitor , selv om man har
> sin computer stående i et værelse ved siden af ???

Find et sæt der benytter BlueTooth Class 1 teknologien, som kan
række op til 100m.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Kim

Dato : 08-10-05 12:22

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Find et sæt der benytter BlueTooth Class 1 teknologien, som kan række op
> til 100m.
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

OK er det kun tastaturer med bluetooth jeg kan bruge når signalet skal gå
igennem 10 cm. mur ??
Mvh. Kim

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-10-05 12:28

Kim wrote:
> OK er det kun tastaturer med bluetooth jeg kan bruge når
> signalet skal gå igennem 10 cm. mur ??

Nej, mus kan også sagtens. Det afhænger af sende-enheden.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Carsten Holck

Dato : 09-10-05 10:35

Mikael Nørrelund Andersen said the following on 08-10-2005 13:28:

> Nej, mus kan også sagtens. Det afhænger af sende-enheden.

Men en mus på 100m afstand kræver nok at man er lidt langsynet...
/carsten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-10-05 18:47

Carsten Holck wrote:
> Men en mus på 100m afstand kræver nok at man er lidt
> langsynet... /carsten

Jeg går udfra det er en joke ellers skal du tage og læse Kims
første indlæg igen :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund