Effekt
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-10-05 09:11

Det kan godt være det er noget gas - men hvordan og hvor
indsætter man hvilken kode for at få sin index-side til at åbne
og lukke sig på samme måde som det er gjort på denne:
http://korsloekke-gf.dk/gymhus.php
?

--
Jørgen Grandt
De tredjebedste websider er www.grandts.dk - nu med indhold!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-05 13:59

Jørgen Grandt skrev:

>Det kan godt være det er noget gas - men hvordan og hvor
>indsætter man hvilken kode for at få sin index-side til at åbne
>og lukke sig på samme måde som det er gjort på denne:
>http://korsloekke-gf.dk/gymhus.php

Med dette i <head>:

0.8 er tiden overblændingen varer.

Virker kun i IE, men generer ikke andre browsere.
--
Knud

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-10-05 14:21