skraber ved maden
Fra : Christina Specht

Dato : 08-10-05 07:53

Hej
Min kat skraber efter hun har spist rundt om sin madskaål og vandskål.
Da vi i øjeblikket er ved at prøve at sammenføre to katte så står hendes
mad+vand i vores gang på en avis. Dette resulterer i flere omgange af
våde gulvtæpper, gennemblødte aviser, væltede vandskåle og avispapir i
maden. Maden står netop lige der fordi den andens kats mad står på den
anden side af vores konstruerede tråddør.
Sammenføringen fungerer i øvrigt ikke.
Mvh Christina

Med venlig hilsen
Christina Specht
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 08-10-05 08:24

Hej Christina
Vore kattes mad og vandskåle serveres 1. i robuste
porcelæns/keramikskåle og står på serveringsbakker, af samme grund.
Prøv at se efter i den lokale brugs, Kvickly osv.
Søstrene Grene og Tiger har ofte fine skåle til under en tier', og det
samme med serveringsbakker.
Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 08-10-05 09:53

Christina Specht wrote:
> Dette resulterer i flere omgange af våde
> gulvtæpper [..]

Ja, pas på med det. Sådan noget kan give skimmelsvamp.

Vi har en serveringsbakke i hård plast med høj kant. Den er perfekt til at
fange både vand og tørkost, og umulig at skrabe i

> Sammenføringen fungerer i øvrigt ikke.

Jeg er ikke ekspert, men efter at have prøvet 2 gange kan jeg tilføje at det
godt kan tage sin tid at gennemføre.

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere: