Burde en 400W PSU ikke kunne trække en 2,8~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-10-05 19:42

Hej

Burde min 400W Qtec Psu kunne trække en P4 2,8Ghz, med 1 120 gb disk og
Gforce 2 kort? MB er et Intel 865perl.

Stef

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-10-05 21:32

Hej!

Stefan Jacobsen wrote:

> Burde min 400W Qtec Psu kunne trække en P4 2,8Ghz, med 1 120 gb disk og
> Gforce 2 kort? MB er et Intel 865perl.

Jeg har kun en 300W strømforsyning til en P4 3.0GHz med to harddiske, fx5900
grafikkort, hauppauge tunerkort og andet... Du får ingen problemer :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-10-05 22:39

> Jeg har kun en 300W strømforsyning til en P4 3.0GHz med to harddiske,
fx5900
> grafikkort, hauppauge tunerkort og andet... Du får ingen problemer :)

Undre mig bare den ikke vil starte så! Tastaturet lyser lige og så sker der
ikke mere, cpu'en kørte i eftermiddags i en maskine men vil ikke her!

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-10-05 22:47

> Undre mig bare den ikke vil starte så! Tastaturet lyser lige og så sker
der
> ikke mere, cpu'en kørte i eftermiddags i en maskine men vil ikke her!

Btw. kører med 2,5 celly pt.

Stef

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-10-05 10:12

Stefan Jacobsen wrote:
> Undre mig bare den ikke vil starte så! Tastaturet lyser lige
> og så sker der ikke mere, cpu'en kørte i eftermiddags i en
> maskine men vil ikke her!

Prøv CPUen igen i en anden maskine, lyder som den er defekt.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-10-05 21:56

> Prøv CPUen igen i en anden maskine, lyder som den er defekt.

Der kører den fint, så se om jeg kan flytte psu'en

Stef

Fra : Jens G

Dato : 08-10-05 07:00

On Fri, 7 Oct 2005 20:41:50 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

>Burde min 400W Qtec Psu kunne trække en P4 2,8Ghz, med 1 120 gb disk og
>Gforce 2 kort? MB er et Intel 865perl.

Det kommer ved an på kvaliteten af strømforsyningen. Det er ikke alle
der lever op til deres specifikationer.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.