Micro-ATX i ATX
Fra : Kasper Møller

Dato : 07-10-05 17:24

Jeg har fået det bekræftet et sted, men vil lige tjekke en gang til:

Kan man godt sætte et Micro-ATX i et ATX kabinet?

Jeg har et micro-atx bundkort, som sidder i et micro-kabinet. Cpu'en hurtig
bliver for varm og vil derfor gerne have den over i et større kabinet. Jeg
tænkte så, at jeg sp kan spare lidt, hvis jeg nu nøjes med at købe nyt
kabinet.

Fra : Esben

Dato : 07-10-05 22:04

"Kasper Møller" <no_spam@for.me> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået det bekræftet et sted, men vil lige tjekke en gang til:
>
> Kan man godt sætte et Micro-ATX i et ATX kabinet?

Det kan man.

--
Esben