Tele2 hastigheder
Fra : O.N.

Dato : 07-10-05 15:45

Er der nogen der ved noget om at Tele2 vil udbyde samme høje

adsl hastigheder som TDC har (4096 og 8192.)

Jeg skrev en mail til dem for et stykke tid siden , og fik svaret at de ikke

havde planer om det foreløbig.

Er det mig , eller er det ikke det samme som at jage kunder som ønsker
høj-hastighed adsl over til

andre udbydere som har dem ??

Ole

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-10-05 16:37

"O.N." <ole-n@tele2adsl.dk> writes:

>Er det mig , eller er det ikke det samme som at jage kunder som ønsker
>høj-hastighed adsl over til andre udbydere som har dem ??

Det er kunder, man ikke rigtig har lyst til at have - i hvert
fald ikke på flatrate-basis.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Msp

Dato : 10-10-05 17:54

Husk lige at der er forbrugsafregnet hos TDC