Killing søges?
Fra : Sofie Nielsen

Dato : 07-10-05 12:38

Hej.
Jeg har en kastrat på 2 år, som søger selskab. Vi leder derfor efter en
han killing, med røde farver.
Jeg skal kunne hente den i København. Det skal ikke være en (dyr) racekat.

Med venlig hilsen
Sofie Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-10-05 13:35

"Sofie Nielsen" <ludonisseKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han killing, med røde farver.
> Jeg skal kunne hente den i København. Det skal ikke være en (dyr)

Har du kigget på www.vildkat.dk? Der er et par killinger fra København, og
den ene har lidt rødt.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-10-05 13:46

Sofie Nielsen wrote:

> [...]
> han killing, med røde farver.
> Jeg skal kunne hente den i København. Det skal ikke være en (dyr) racekat.

Hvorfor skal det være en hankilling?

www.vildkat.dk er der to hun-huskatte-killinger i Kbh (Nørrebro), der
søger nyt hjem.

mvh Camilla

Fra : Sussie Seemann

Dato : 09-10-05 13:10

Hejsa, vi har en kat der har været væk i 2 mdr mens den blev passet og så
har dem der passede den fundet den igen. Og hun hyler hele tiden fordi hun
vil ud. Hun har hylet i 2 mdr i træk og det er især slemt om natten, og man
skulle næsten tro at den var i kronisk løbetid. Men det er hun ikke. Og jeg
vil bare høre om det evt kunne hjælpe hvis hun fik noget selskab fra en
anden kat? Eller om der er nogen der evt har en gård eller noget så hun kan
rende frit rundt. Hvis der er nogen der er interesseret i en udekat, så send
en mail til mig på bitch_dk2001@yahoo.dk.
Mvh Sussie.