D-Link igen igen
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 08:03

Jeg har en D-Link router DI 704P som ser ud til at være stået af. Jeg ville
sætte routeren til køre DMZ, altså uden om dens firewall for at se om jeg
kunne få et program "Gizmo" til at fungere. Den ville så ikke genstarte
routeren som det af og til sker med D-Link og jeg genstartede derefter
routeren ved at tage strømmen fra i nogle sekunder og sætte strømmen til
igen. Nu ville routenen heller ikke genstarte op den måde og så vidt jeg kan
se er der ikke hul igennem til modemmet mere ej heller hvis man sætter den
ind over en switch.

Er der nogen dom har været ude for noget tilsvarende ?

Jeg er efterhånden ved at være noget træt af D-Link, da jeg havde 2 routere
som stod af på en anden måde (på LAN-siden). Hvad skal man købe hvis man
skal have en problemfri router? Det skal være noget som ikke koster en
bondegård og den skal være nem at forwarde porte på.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 07-10-05 09:00

Kim Larsen wrote:
> [...]
> skal have en problemfri router? Det skal være noget som ikke koster en
> bondegård og den skal være nem at forwarde porte på.

Personlingt har jeg altid ment at D-link's produkter skulle forhandles
af FætterBR og ToysRus - kvalitet og funktionalitet er derefter.

Hvis det skal være billigt er de fleste af Linksys' produkter udemærkede
- de har dog også en del svipsere i deres 'product lineup.'

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 17:46

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> skrev i en meddelelse

> Personlingt har jeg altid ment at D-link's produkter skulle forhandles af
> FætterBR og ToysRus - kvalitet og funktionalitet er derefter.

Funktionaliteten kan jeg nu meget godt lide men de ser godt nok ud til at
være meget nemme at brænde af og det i sig selv er utilfredsstillende.

> Hvis det skal være billigt er de fleste af Linksys' produkter udemærkede -
> de har dog også en del svipsere i deres 'product lineup.'

Tak for info. Det bliver ikke lige nu jeg skal have ny router (jeg har fået
ombyttet routeren på garantien) men det er helt sikkert at min næste router
bliver ikke en D-Link men sikkert nok en Linksys.