M1 - Nogen der keder dem?
Fra : Funnyboy

Dato : 06-10-05 21:25

Hejza. Har et Debitel Abb nu som jeg skal af med på 1 nov. Og har så fundet
et selskab der hedder M1. Men er det noget der virker?
Havde CBB før og var 110% tilfredse med dem. Men er da klart interesseret i
at spare de 20 øre pr min man kan ved M1. Men kun hvis det er noget der
virker.
Eny one?

Preben

Fra : Frank

Dato : 06-10-05 21:40

On Thu, 6 Oct 2005 22:25:01 +0200, Funnyboy wrote:

> [...]
> at spare de 20 øre pr min man kan ved M1. Men kun hvis det er noget der

Ud fra deres prisliste kan jeg se at der takseres pr. påbegyndt min og man
bliver også bonet for at folk ligger besked på telefonsvaren.

Det er der vist ingen andre selskaber der gør.

Hilsen
Frank

Fra : Fischer

Dato : 07-10-05 05:03

> Havde CBB før og var 110% tilfredse med dem.
> Men er da klart interesseret i at spare de 20 øre pr
> min man kan ved M1.

Som Frank skriver, afregner M1 pr. påbegyndt minut, og viderestillingen til
din egen telefonsvarer betaler du for.

Deres nye produkt "Prisbasker" har en opkaldsafgift (ved forbindelse) på 50
øre, og du skal betale ekstra for at få vis nummer, som har været standard
på alle abonnementer og taletidsprodukter jeg nogensinde har prøvet.

Bemærk også at de 400 kr. taletid man får ekstra lige nu, skal bruges inden
60 dage.

Hvis du nogensinde ringer til udlandet, skal du også vide, at M1 er meget
dyrere end CBB (og andre).

Hvis du har meget lange samtaler kan du spare lidt penge - ellers ikke.
Alt i alt er M1 ikke "prisbaskere", men "prisfuskere", så jeg vil ikke
anbefale dem.

*Fischer

Fra : Funnyboy

Dato : 09-10-05 13:46

OK. Har da nogle lange samtaler. Men ik dem der er flest af. Tror bare jeg
skrotter Debitel og hopper tilbage til CBB. Det ved jeg virker og har også
været godt tilfredse med dem. Så indtil der kommer andre der også sætter
prisen ned til 49 blir jeg nok der.
Tak for hjælpen.

Preben