Vent en måned ekstra og få netkort med fra~
Fra : sonox

Dato : 08-06-01 01:05

Jeg har været så heldig at få netexpress 2 uger efter jeg bestilte...
Men så lige en spøjs bemærkning, jeg skulle som sagt have et netkort
til Routeren, da jeg selv havde et ville jeg ikke have det med som TDC
ville komme med, derfor havde jeg takket nej til netkortet...

Men da jeg så finder ud af en uge før leveringen at jeg ikke kan finde
mit eget netkort, ringer jeg da til TDC igen for at få det leveret -
hvad tror i jeg får som svar?

Hvis vi skal gå ind og tilføjet at du skal have netkort med vil
leveringstiden bliver forlænget med 3 uger *LOL*

Kan det virkeligt passe, 3 uger for at tage et netkort med?

.... Så er det jo billigere / hurtigere at købe et selv

Med Venlig Hilsen

Martin

Fra : Rune Klausen

Dato : 08-06-01 05:30

"sonox" <sonox@it.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis vi skal gå ind og tilføjet at du skal have netkort med vil
> leveringstiden bliver forlænget med 3 uger *LOL*

hmmm, jeg sagde jeg ikke skulle have ATM kort, da jeg havde et i forvejen
fra en tideligere installation, men som altid er der ged i deres ting, så
jeg fik et gratis ATM kort, man kn jo altid bruge 2 :)

> Kan det virkeligt passe, 3 uger for at tage et netkort med?
>
> ... Så er det jo billigere / hurtigere at købe et selv

Det er det vel alligevel, ikke ? (kan ikke huske deres pris)