Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Andelsboliglån / bedste tilbud ?
Fra : Peter Heide

Dato : 06-10-05 14:33

Får imorgen pr. post et tilbud på en andelsbolig
på Østerbro . Pris: 600.000,-kr incl. alt.

Har ikke disse penge at smække på
bordet. Har selv sparet en sjat op som skal gå
til forbedringer af lejligheden.

Min far vil hjælpe mig med 250.000,- kr. Dem kan
jeg kun få udbetalt over 5 år pgra skat.

Hvad vil I råde mig til at gøre ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-10-05 15:00

Den 06-10-05 15.33 skrev Peter Heide følgende:

> Min far vil hjælpe mig med 250.000,- kr. Dem kan
> jeg kun få udbetalt over 5 år pgra skat.

Vil han give dig pengene? Det kan sagtens gøres uden skatteproblemer.
Han låner dig blot pengene, som du så betaler tilbage over fem år med
50.000 kroner per år. Han giver dig så hvert år en gave på 50.000
kroner. Du kan evt. søge på familieadvokaten.dk efter nærmere
retningslinjer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Peter Heide

Dato : 06-10-05 20:34

> [...]
> 50.000 kroner per år. Han giver dig så hvert år en gave på 50.000 kroner.
> Du kan evt. søge på familieadvokaten.dk efter nærmere retningslinjer.

Så enkelt og ligetil. Selvfølgelig bliver det på den måde.

Tak for hjælpen Kim.