Gitter til dør.
Fra : Webpoint

Dato : 06-10-05 13:56

Hej

Skal bruge et gitter til en døråbning, som skal kunne fjernes uden at
efterlade skruehuller.

Når man kikker på hvad sådanne gitter koster, så drømmer jeg om at der
sidder en eller anden, som har fundet på en billigere løsning.

Har i hørt eller set noget !

Kim

Fra : Smed & Mikaelsen

Dato : 06-10-05 18:45

Nej, jeg kender ikke nogen idé, men er også meget intresseret i at høre om
nogle hjemmelavede idéer, da de færdige er meget dyre.

Fra : Gunnar007

Dato : 07-10-05 15:56

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Skal bruge et gitter til en døråbning, som skal kunne fjernes uden at
> efterlade skruehuller.

VI købte vores gitter som kan det ovenstående i en outlet butik

Men den virker i princippet som en fjeder stang magen til dem man kan fæstne
badeforhæng mellem vægge.

Køb da sådan to, tag et stykke stof i bredde med dørhullet, sy to løbegange
i hver ende, og sæt det hele sammen, så har I et intermistisk gitter, det
holder ikke barnet fra at falde ned, hvis barnet læner sig op ad det..

Men hvorfor ikke lige ofre de få hundrede kr på et Ikea gitter. de 8 små
skruehuller det giver kan nemt dækkes med lidt spartel og en rest
panelhvid.. Jeg taler af erfaring.

Hilsen G