kattetransport
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 06-10-05 13:03

jeg står og skal have mine 2 katte med ud til min far på efterårsferie, og
jeg aner ikke hvordan jeg skal få dem med, da det er utroligt tungt at slæbe
dem med i den normale kattetransportkasse.
jeg har siddet og ledt lidt på nettet, efter en rygsæk eller en kasse på
hjul ,men jeg kan ikke helt finde noget rigtigt passende. Er der nogen af
jer som kender en god måde at transporttere dem på?

Fra : Hanne Engermann

Dato : 06-10-05 13:19

> [...]
> hjul ,men jeg kan ikke helt finde noget rigtigt passende. Er der nogen af
> jer som kender en god måde at transporttere dem på?

Du kan bruge et indkøbsstativ med to hjul under. Tag tasken af og brug
enten remme eller "en edderkop" (kraftige elastikker med kroge) til at
holde transportkassen på plads. Det fungerer fint!

God ferie!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar