batteri tid på tastatur
Fra : csm

Dato : 06-10-05 12:24

hvad er ca. levetid for batterierne i et trådløst tastatur.

men 5 timers daglig brug.

??? ca. ???

Fra : Holst

Dato : 06-10-05 12:33

csm wrote:

> hvad er ca. levetid for batterierne i et trådløst tastatur.
>
> men 5 timers daglig brug.
>
> ??? ca. ???

Jeg har et Logitech-tastatur med en farlig masse knapper på. Jeg ved
ikke, hvad det hedder. Jeg bruger det meget, rigtig meget. Jeg har nu
brugt det i omkring halvandet år - stadig med de samme batterier. Godt
nok et par Duracell-batterier, som jeg satte i fra starten, da jeg ikke
havde den stor tiltro til holdbarheden af de medfølgende batterier
(eller måske fulgte der ved nærmere eftertanke måske slet ikke andre
batterier med end de opladelige til musen, nå det husker jeg ikke helt,
men i hvert fald har jeg aldrig skiftet batteri på det endnu).

Fra : csm

Dato : 06-10-05 12:38

ok. tak.

jeg gad bare ikke have det , hvis det var hver 14dag man skulle skifte.

Fra : Holst

Dato : 06-10-05 13:10

csm wrote:

> ok. tak.
>
> jeg gad bare ikke have det , hvis det var hver 14dag man skulle skifte.

Nej, det er jo lige det. Jeg er faktisk også lidt forbavset over hvor
længe batterierne egentlig holder.