Debian problemer - libglib-dev + libgtk-de~
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 08-06-01 00:41

Hvordan kan jeg have både libglib og libgtk's development libraries
installerede på samme tid ?

martin/avi-xmms-1.2.2# apt-get install libgtk-dev
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages will be REMOVED:
libglib1.2-dev
The following NEW packages will be installed:
libgtk-dev

martin/avi-xmms-1.2.2# apt-get install libglib1.2-dev
[...]

hmm, når jeg prøver at installere libgtk sletter den libglib, og når jeg
installerer libglib sletter den libgtk :(

Jeg bruger Debian 2.2r3, og min /etc/apt/sources.list bruger unstable
pakker...

--
Mvh. Martin

Fra : Peter Makholm

Dato : 08-06-01 09:24

Martin Kaltoft <martin@nitro.dk> writes:

> Jeg bruger Debian 2.2r3, og min /etc/apt/sources.list bruger unstable
> pakker...

De to udsagn er i modstrid med hinanden, men mon ikke problemet ligger
i at du bruger unstable?

Prøv at se med "apt-cache show libglib-dev libgtk-dev" om der skulle
være nogle tydlige versionafhængigheder, der kan være skuyld i
problemet.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash