Amme søges
Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 06-10-05 09:29

Hejsa Alle

Jeg blev i morges ringet op af et medlem som søger en amme.

Killingerne (3 stk skovkatte) blev født i mandags og har mistet deres
mor - den ene klarede det desværre ikke.
Ejeren har forsøgt at flaske dem op selv, men det går ikke.
Der er altså nu 2 killinger tilbage - de befinder sig på Fyn.

Kan du hjælpe? Kontakt mig på 22747300 ml. 12-13 eller efter kl. 15 -
eller på therealnania@hotmail.com

På forhånd tak,

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 06-10-05 09:45

"Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4344e04d9ce89@nerdgirl.dk...

> [...]
> Der er altså nu 2 killinger tilbage - de befinder sig på Fyn.
>
> Kan du hjælpe? Kontakt mig på 22747300 ml. 12-13 eller efter kl. 15 -

hej Annemette

på siden www.vildkat.dk er der en ammeliste, prøv også at søge der.

mvh Anelise

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 06-10-05 15:14

> [...]
> Der er altså nu 2 killinger tilbage - de befinder sig på Fyn.
>
> Kan du hjælpe? Kontakt mig på 22747300 ml. 12-13 eller efter kl. 15 -

Så er der fundet en amme til de små pus - tusind tak til jer der har
henvendt jer for at hjælpe!

Dejligt at der findes så mange hjælpsomme mennesker *S*

Fra : Kate

Dato : 07-10-05 15:06

Annemette Engell Hansen <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Så er der fundet en amme til de små pus - tusind tak til jer der har
> henvendt jer for at hjælpe!

Det var godt. Håber de 2 killinger klarer skærerene.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.