pusleplade til gulvet
Fra : Mus

Dato : 06-10-05 08:44

Nogen der ved hvaf disse koster og hvor de kan købes? Eller en eller anden
skum gummi plade kan også sagten bruges.

Lille pigen er nemlig blevet til en trille pige.

LN
http://www.123hjemmeside.dk/Anna-og-Co/

Fra : Rikke & Per

Dato : 06-10-05 12:29

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skum gummi plade kan også sagten bruges.
>
> Lille pigen er nemlig blevet til en trille pige.

Jeg har altid skiftet mine børn på en almindelig puslemåtte (en af dem med
"kanter") på gulvet og så kan den sættes væk når jeg ikke bruger den.
Faktisk er det også mere behageligt selv at sidde ned og nusse istedet for
at stå op, det bliver jeg i hvert fald hurtigt træt af.

Mvh Rikke

Fra : Mus

Dato : 06-10-05 19:06

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse

> [...]
> Faktisk er det også mere behageligt selv at sidde ned og nusse istedet for
> at stå op, det bliver jeg i hvert fald hurtigt træt af.

fik nok formuleret det forkert

Det er de der puslespils plader man samler på gulvet så børn kan lege på dem
og triiillle.

LN

Fra : Rikke & Per

Dato : 07-10-05 08:56

> fik nok formuleret det forkert
>
> Det er de der puslespils plader man samler på gulvet så børn kan lege på
> dem
> og triiillle.
>
> LN

Nå ok, sådan en pusleplade, ja det havde jeg ikke lige forstået!! Jamen hvad
så med at købe et selv-oppusteligt liggeundelag, det kan jo også bruges
senere. Men måske er det for smalt!!??

Mvh Rikke

Fra : Mus

Dato : 07-10-05 11:55

> [...]
hvad
> så med at købe et selv-oppusteligt liggeundelag, det kan jo også bruges

Ja det er alt for smalt.

Har fundet ud af hvor man kan købe dem og endda sat ned til 60 kr sættet.

LN

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-05 15:44

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:43464f25$0$87625
> Har fundet ud af hvor man kan købe dem og endda sat ned til 60 kr sættet.

Har du et link?

Fra : Mus

Dato : 07-10-05 22:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link?

Ja
http://www.onskeborn.dk/shop.html

På side 2 under fødselsdag.
Kan købes online og med 30 kr i porto.

LN

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 14:37

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.onskeborn.dk/shop.html
>
> På side 2 under fødselsdag.
> Kan købes online og med 30 kr i porto.

Det var da godt nok billigt hva'?

Jeg har bestilt to pakker :)

Fra : Søren Mors

Dato : 07-10-05 19:28

Mus wrote:
> Nogen der ved hvaf disse koster og hvor de kan købes? Eller en eller anden
> skum gummi plade kan også sagten bruges.
>
> Lille pigen er nemlig blevet til en trille pige.

Når nu det er til at kravle rundt på, er der også en anden mulighed.

Gå ind i en tæppebutik, og køb en rest af et eller andet gulvtæppe.
Sådan et stykke på 1*3 meter kan fåes for ikke ret meget.

Søren Mors

Fra : Mus

Dato : 07-10-05 22:06

"Søren Mors" <soerenmors@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gå ind i en tæppebutik, og køb en rest af et eller andet gulvtæppe.
> Sådan et stykke på 1*3 meter kan fåes for ikke ret meget.

Ja det var da også en glimrende ide.

Den vil jeg bestemt overvejer, omend 2 x 3 meter vil være bedre eller 2x2
meter

LN