gratis pirke
Fra : PAR

Dato : 06-10-05 07:51

Forleden var jeg så på vor genbrugsplads og besøgte den container, hvor folk
stillede det ind, de troede kunne glæde andre.

- Og hvad så jeg! - ­­ En masse skeer og gafler, som jeg straks tog til mig.

Gratis pirke, som nu bare ligger og venter på at få hovedet skåret af og få
et par huller i kroppen.

PAR

Fra : Leif

Dato : 06-10-05 15:11

"PAR" <parleth@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> stillede det ind, de troede kunne glæde andre.
>
> - Og hvad så jeg! - ­­ En masse skeer og gafler, som jeg straks tog til

Jeg tror ikke du kroger ret meget med en ske
/Leif

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-10-05 17:08

Leif wrote:

> "PAR" <parleth@get2net.dk> wrote in message
> folk

> mig.
>>
> Jeg tror ikke du kroger ret meget med en ske

Jeg har da før fanget gedder på en teske.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kuspor

Dato : 06-10-05 18:44

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke du kroger ret meget med en ske
> /Leif

Fisken er da ligeglad med om det er en ske eller gaffel.
Den går bare efter hvad den tror er et nemt måltid. Har selv fanget Ørred,
Gedde og Aborre på modificerede skeer og gafler. Skaftet på dem er genialt
til slanke kystblink. Troede at det var børnelærdom.

Den har indtil videre sparet mig for at f&#229; 402 spam-mails.
Betalende brugere f&#229;r ikke denne besked i deres e-mails.

Fra : Leif

Dato : 06-10-05 19:15

"Kuspor" <kuspor@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Gedde og Aborre på modificerede skeer og gafler. Skaftet på dem er genialt
> til slanke kystblink. Troede at det var børnelærdom.

Jeg troede bare der skulle en eller anden form for krog til

/Leif

Fra : Kent Hald

Dato : 06-10-05 22:58

Man bruger kun skaftet og borer et hul i begge ender.
Derefter monteres trekrog og svirvel , og man har et fint
kystblink til hornfisk el. havorred m.m.. Skaftet har ofte
en meget god form, som giver en god gang i vandet, ellers
bøjes det lidt efter behag.

Hilsen KH

Fra : Niels

Dato : 07-10-05 08:55

Kender man ikke noget til den slags, er det bare at gå i gang med alle
"willy Sylvester Thomsen" bøgerne !

Hvem har fx ikke dørget med en strimmel grissehud fastgjort til en
gummipullert

--
MvH
Niels Holler