Kalender
Fra : JonZ

Dato : 05-10-05 18:34

Hej alle

Er der nogen der har et godt link til hvordan jeg kommer i gang
med at lave en kalender på min side. Det jeg skal bruge er en
kalender hvor man kan tykke på en dag og så taste aftale og den
slags ind, jeg vil ikke have en færdig kalender, da jeg ikke lære
det helt store af det.

Håber der er nogen der kan og vil hjælpe. På forhånd tak.

Hilsen JonZ

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 09-10-05 17:30
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 10-10-05 09:35

> Er der nogen der har et godt link til hvordan jeg kommer i gang
> med at lave en kalender på min side.

Jeg bruger en stylet tabel: jems.dk/kalender. Jeg har endnu ikke fået lavet
siden til at oprette aftaler, så de bliver oprettet manuelt i databasen.

Mvh
Stefan