Menu værktøj
Fra : jnm

Dato : 05-10-05 12:25

Er der nogen, der har erfaring med programmet AllWebMenus PRO og integration
med Frontpage (jeg anvender v. 2000). Leverandørens WEB ser flot ud med
meget fine menuer.

Jørgen

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 05-10-05 14:26

jnm skrev:
> Er der nogen, der har erfaring med programmet AllWebMenus PRO og
> integration med Frontpage (jeg anvender v. 2000). Leverandørens WEB
> ser flot ud med meget fine menuer.

Du kan lave fine menuer i programmet, men det koster $60 for
pro-versionen eller $35 for Lite-versionen at få lov at bruge dem
thomas

Fra : jnm

Dato : 05-10-05 14:53

"> >
> Du kan lave fine menuer i programmet, men det koster $60 for
> pro-versionen eller $35 for Lite-versionen at få lov at bruge dem
> thomas

Ja, men er det pengene vær. Har du prøvet at bruge det.??
Jeg har hentet en trial version og det ser godt ud, men jeg kan ikke prøve
det før jeg compilerer koden, hvilket kræver en licens. Beløbet er til at
overskue, hvis det virker i praksis.
Jeg har prøvet med forskellig freeware for at lave en vandret menu, der
centreres på siden og som kan finde de ønskede filer. Det har jeg ikke haft
den store succes med, så jeg er mør.
Jørgen

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 05-10-05 15:10

jnm skrev:
> "> >
>>
> Ja, men er det pengene vær. Har du prøvet at bruge det.??

Nej, jeg har aldrig betalt licensen og brugt programmet på en
web-side, men du kan jo lave hele menuen og afprøve den i praksis i
trialprogrammet (som virker som en slags browser). Ellers prøv at
kigge på www.dansk-oss.com/malaga/ om det er en menu, du kan bruge
thomas

Fra : jnm

Dato : 05-10-05 15:37

> [...]
> web-side, men du kan jo lave hele menuen og afprøve den i praksis i
> trialprogrammet (som virker som en slags browser). Ellers prøv at

Hej Thomas
Siden, du henviser til ser flot ud. Det er en sådan menu, jeg søger at lave.
Jeg har en kørende i selve programmet, men har ikke kunne sætte den ind i
mine sider.
Er man nødt til at købe PRO versionen for at lave den menu, der er vist i
linket.
Jørgen

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 05-10-05 15:44

jnm skrev:
> Hej Thomas
> Siden, du henviser til ser flot ud. Det er en sådan menu, jeg søger

Den menu har jeg hentet på Dynamic Drive http://www.dynamicdrive.com/,
men det er jo efterhånden et par år siden, så jeg ved ikke, om de har
den endnu (men ellers har de vel en tilsvarende)
thomas

Fra : SrS

Dato : 15-11-05 15:29

Hej

Jeg kan kun anbefale AllWebMenus PRO. Jeg bruger det selv, og det fungerer
"stort set" perfekt, så pengene er godt givet ud.

Det eneste problem jeg har, er at aktivere javascripts fra menuen,... men
det skal nok bare trænes.

Ved nogen f.eks. hvordan man bookmarker sin side direkte fra et menupunkt?

SrS