Kirkenes
Fra : A.Nielsen

Dato : 05-10-05 11:00

Vi er ved at planlægge vores campingtur til næste sommer.
Vi kunne godt tænke os rn tur til Kirkenes. Er der nogen der har været
deroppe og kunne give os nogle tips om campingpladser osv. Der er vist
noget
med at der sejler en færge til Murmansk.

Hilsen A.Nielsen

Fra : John Roger Johansen

Dato : 10-10-05 12:51

A.Nielsen wrote:
> [...]
> noget
> med at der sejler en færge til Murmansk.

Campingplasser i Norge:
http://www.camping.no/ (her er det i hvertfall en i nærheten av Kirkenes)
http://norsk.nafcamp.com/

Hurtigruten (www.hurtigruten.no) hadde tidligere noen ruter til
Murmansk, men jeg tror ikke det er slik i dag, men det går buss dit:
http://www.grenseland.no/grenselandno/_en/dok/en_bussruter.asp.

John Roger