FP-gæstebog ... grrrh!
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-10-05 23:52

Før jeg river resten af mit sparsomme hår ud i totter, håber
jeg I kan give mig nogle links til websider hvorpå gæstebog
i FP2003-udgaven fungerer fint.

Jeg kan ikke få den til det at arte sig hos mig. Tjek eventuelt
linket til den fra http://www.grandts.dk/opdateringer.htm og
se hvad der sker.

--
Jørgen Grandt
De tredjebedste websider er www.grandts.dk - nu med farver!

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-10-05 06:56

Gæstebogen kræver FP Extensions hvilket der ikke ser ud til at være
installeret på serveren.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-10-05 07:29

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] skrev:

> Gæstebogen kræver FP Extensions hvilket der ikke ser ud til at
> være installeret på serveren.

Hm, det påstår webhotellet Danmarks.Nu ellers at der er.

Hvordan kan man i kildekoden se om der er FP Ext. eller ej på
serveren?

--
Jørgen Grandt
De tredjebedste websider er www.grandts.dk - nu med indhold!

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-10-05 16:59

Linket peger på nortbots.htm som bruges når der ikke er FP Extensions.
Det kan dog også skyldes at du har uploadet med FTP i stedet for at
bruge Frontpages Publish function.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-10-05 18:38

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] skrev:

> Linket peger på nortbots.htm som bruges når der ikke er
> FP Extensions. Det kan dog også skyldes at du har uploadet
> med FTP i stedet for at bruge Frontpages Publish function.

Jeg har uploadet med FP på ganske sædvanlig vis. Vil du være
rar at fortælle mig præcis hvad jeg skal fjerne fra kildekoden og
hvad jeg evt. skal indsætte i stedet - og hvor? Tak på forhånd.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 08-10-05 11:43

Det er ikke noget du kan gøre selv.
Hvis du Publisher til en Server med FP Extensions vil FP sørge for at
det virker.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-05 15:30

Jørgen Grandt skrev:

>Jeg kan ikke få den til det at arte sig hos mig. Tjek eventuelt
>linket til den fra http://www.grandts.dk/opdateringer.htm og
>se hvad der sker.

Jeg kan ikke se andre links end et til zip.dk's gæstebog og ikke
et der er lavet i FP.
--
Knud

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-10-05 18:42

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Jeg kan ikke se andre links end et til zip.dk's gæstebog og ikke
> et der er lavet i FP.

Ja, sorry. Jeg blev i formiddags så arrig på FP-udgaven at jeg koblede
ZIP'en til i stedet.

Førstnævnte kan stadig ses her: http://www.grandts.dk/gaster.htm
- og jeg vil godt tro at Jens Karlsen har ret. Men hvordan laver jeg
så møget om? Jeg vil jo helst bruge FP's reklameløse version.