Pris for aflivning
Fra : Ole Jensen

Dato : 04-10-05 20:24

Ja, hvad koster det at få aflivet 5 katte?

Jeg kan ikke få dem afsat, og Kattens Værn har ikke plads.

http://homepage.mac.com/ole_jensen/PhotoAlbum6.html
http://homepage.mac.com/ole_jensen/PhotoAlbum8.html

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-10-05 20:31

"Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, hvad koster det at få aflivet 5 katte?
>
> Jeg kan ikke få dem afsat, og Kattens Værn har ikke plads.

> [...]

Ring og spørg dyrlægen og få så samtidig missemor neutraliseret, hvis hun
ikke allerede er det, så står du ikke i samme situation næste år.
Er i øvrigt meget imod aflivning af sunde og raske dyr - kan man ikke finde
nye hjem, så må man beholde dem, de har ikke bedt om at komme til verden.
Og hvorfor sætte billeder ind af de dejlige killinger - skal andre få dårlig
samvittighed over, at de skal slås ihjel???

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-10-05 20:38

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> [...]
> Og hvorfor sætte billeder ind af de dejlige killinger - skal andre få dårlig
> samvittighed over, at de skal slås ihjel???

Det er bestemt ikke med min gode vilje, men det er en tilløben kat, og
jeg har simpelthen ikke overskud, og tid, til dem, desværre.

Billederne er ikke for at nogen skal få dårlig samvittighed, men
udelukkende for, at der måske var nogen der var interesserede.
Hvis man ikke ønsker at se dem, så lad være at klikke på linkene.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-10-05 20:42

> [...]

> mvh
> Ole-J
> Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Hej igen Ole

Har du prøvet www.vildkat.dk ?

Jeg håber, du finder nogle gode hjem til dem, problemet er jo bare, at det
vrimler med killinger på denne tid.

Fra : Gitte

Dato : 04-10-05 21:00

Jeg har prøvet at maile dig men den kommet bare retur igen, kan du evt.
fortælle lidt om deres alder, køn og hvor i landet de befinder sig ?

MVH
Gitte

ps. du kan evt. kontakte mig på dk.sacala@mail.dk jeg kan måske skaffe hjem
til de 2 af dem

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-10-05 21:39

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> Ja, hvad koster det at få aflivet 5 katte?
>
> Jeg kan ikke få dem afsat, og Kattens Værn har ikke plads.

Jeg kan ikke vente med at fortælle, at "mit" problem er løst. Der er en
venlig sjæl, der har lovet at aftage killingerne.

Så nu kan jeg tøre tårene væk igen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-10-05 20:48

> Jeg kan ikke vente med at fortælle, at "mit" problem er løst. Der er en
> venlig sjæl, der har lovet at aftage killingerne.
>
> Så nu kan jeg tøre tårene væk igen

Det var dejligt at høre
Held og lykke med "overdragelsen" af terroristerne

Nina

Fra : Hanne Engermann

Dato : 05-10-05 10:12

> newsplus@oleswebsite.dk (... skrev:
> Ja, hvad koster det at få aflivet 5 katte?

Ole, nu har jeg talt dine killinger et par gange, og jeg får det altså
kun til fire.
Du skriver fem? Har jeg talt forkert, eller er det også din mening at få
missemor aflivet?
Hvis ikke, skulle du få hende neutraliseret. Det koster 500 kr. via
Kattens Værn, som du allerede har været i kontakt med, og hun bliver
samtidig øremærket og vaccineret.

Og så lige et "surt opstød":
Du skriver senere, at du ikke har "overskud" til at have dem! Du havde
da overskud nok til at have dem i den sjove terroristalder, men nu, hvor
de er blevet store og nemmere, men måske knap så sjove og spændende, har
du ikke mere overskud.

Jeg vil da håbe, jeg har fejlbedømt situationen, i så fald "Pardon", men
jeg kan bare ikke acceptere denne "brug-og-smid-væk-tendens", når det
drejer sig om levende væsener.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-10-05 20:47

> [...]
>
> Jeg vil da håbe, jeg har fejlbedømt situationen, i så fald "Pardon", men
> jeg kan bare ikke acceptere denne "brug-og-smid-væk-tendens", når det

Det er en drægtig vildkat som Ole har taget ind. Han har tidligere prøvet at
få dem afsat, men desværre uden held.
Nina

Fra : Hanne Engermann

Dato : 06-10-05 13:21

> Det er en drægtig vildkat som Ole har taget ind. Han har tidligere prøvet
at
> få dem afsat, men desværre uden held.
> Nina

Så skynder jeg mig at sige 'Pardon' til Ole.