Trimning
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 04-10-05 19:29

Hej NG

Vi har en Westi på 6 måneder, den skal til at trimmes, jeg har hørt at der
skulle ligge en salon i eller nord for Randers, som skulle hede noget med
Farm House, Er der nogen der kender noget til det.

Vi mødte nemlig nogen i Italien på Lidoen, og de havde nemlig også en Wasti,
jeg syntes at de sagde det navn på Salonen

--
MVH/Ewan

Fra : Soliema

Dato : 05-10-05 02:00

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle ligge en salon i eller nord for Randers, som skulle hede noget med
> Farm House, Er der nogen der kender noget til det.

Hejsa..
Jeg har set, at farmland har en salon, hvor de trimmer hunde, men om den
hedder Farmhouse, ved jeg ikke, men det lyder jo meget ens...
Farmland ligger ude ved paderup, sammen med andre butikker og Randers
Storcenter.
Marsvej 13, Paderup
8900 Randers.

Jeg ved ikke om det er det samme, vi snakker om, og har ingen anelse om, de
er godt eller ej..

/Anne Mette