Indstillinger efter hard reset
Fra : Ole Laursen

Dato : 04-10-05 16:58

Hej!

Jeg har lige lavet en hard reseting af min Nokia 6260, herefter har jeg via
Telmore's hjemmeside forsøgt at sende opsætning til WAP og MMS via SMS, men
det virker ikke, hvilket det gjorde tidligere. Jeg får at vide at beskeden
ikke kan åbnes da formatet ikke understøttes - hvad kan det skyldes?

MVH
Ole Laursen

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-10-05 02:11

ti 04 okt 2005 05:57:42p satte Ole Laursen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> via SMS, men det virker ikke, hvilket det gjorde tidligere. Jeg får at
> vide at beskeden ikke kan åbnes da formatet ikke understøttes - hvad

Er du kommet til at vælge den forkerte model på deres side mon?

Steven

Fra : Ole Laursen

Dato : 09-10-05 21:39

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
> ti 04 okt 2005 05:57:42p satte Ole Laursen sig på en taburet og skrev
> følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Er du kommet til at vælge den forkerte model på deres side mon?
>
> Steven

Nej, desværre, jeg har valgt korrekt model.

MVH
Ole Laursen