Problem med Logitech mouseware.
Fra : Ole Axelsen

Dato : 07-06-01 23:06

Her er lige en lille beretning, som nogen måske kan have glæde af.

Nogen af mine bekendte har haft et underligt problem med deres Homebank. Når
de kom til en bestemt dialogboks, hvor der skal indtastes en
underskriftskode, ville tastaturet ikke reagere. De har tilbragt jeg ved
ikke hvor mange timer ved telefonen i samtale med hotline hos banken. Alt
blev tjekket igennem, og alle opdateringer blev kørt. Lige lidt hjalp det.

Samtidig har de i en periode haft vrøvl med, at når de arbejdede i Excel 97,
så snart man klikkede med musen kunne de heller ikke skrive, og musen
opførte sig som om der var en knap trykket ned.
Det er dog ikke så tit de bruger Excel, så der har ikke direkte været tænkt
på sammenhængen.

Da jeg i dag blev tilkaldt for at løse problemet viste det sig også, at der
kunne være problemer med deres Eicon Diva modem under opstart af computeren.
Den hængte nogen gange længe ved initialisering af modemet. Samtidig
oplevede vi pludselig, at musen, som er en trådløs Logitech pludselig fik
lamperne på føleren til tastaturet til at blinke/lyse så snart man bevægede
den. Tastaturet er et Trust, og de kører med hver sin føler.
Alle disse problemer forsvandt som dug for solen, da vi afinstallerede
software/drivere til musen og lod den køre på Win98s standard drivere.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.