Politikens anti-Japan racisme
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-05 10:43

I tegneserien Rocky, 4 okt, går hovedpersonen ind i et japansk
offentlig toilet med elektroniske trykknapper og får bidet-spul at se,
altså lunken vandstråle ti centimeter op i luften (og efterfølgende
varmluft-tørring)..
Fordi Vesten hader og misunder de overlegne konfuzianere overdrives
det til meter op i luften, og hovedpersonen sætter sig til at skide i
håndvasken i stedet. Ha ha.
I min kones families hjem, som jeg besøgte i Tokyo, var der sådant
toilet-vidunder, hvor toiletpapir er unødvendig, men jeg opdagede det
ikke, før jeg fik det at vide efter brugen. De brugervenlige designere
sørger selvfølgelig for, at kun de , der kan læse tegnene på
trykknapperne, får de særlige fordele at mærke.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Rune

Dato : 04-10-05 10:55

> [...]
> sørger selvfølgelig for, at kun de , der kan læse tegnene på
> trykknapperne, får de særlige fordele at mærke.

Har du stadig en japansk kone?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-05 12:48

"Rune" <test@test.test> wrote in message

> Har du stadig en japansk kone?

28 sept 1993 giftede vi os i kirken her på vejen, og da
opholdstilladelsen var i hus og der var økonomisk fordel ved proforma
skilsmisse i 1997 så valgte vi det, men bor stadig sammen og har
perfekt kammeratskab og mine børn, når de besøger os, er glad for
dette bedre-end-normalitet indslag i mit sære hjem.
Noriko var hjemme da sort pige besigtigede lejlighed for at gøre
falskanmeldelse for blufærdighedskrænkelse troværdig - hvor
sandsynligt er det, at man gør tilnærmelser til en fremmed der er
mindre end halvt min alder, mens ens kone er i huset?

Fra : Lyrik

Dato : 04-10-05 22:38

- hvor
> sandsynligt er det, at man gør tilnærmelser til en fremmed der er mindre
> end halvt min alder, mens ens kone er i huset?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er ikke et spørgsmål om det er sansynligt, men om du rent faktisk gjorde
det-ikke?
Altså for de svage "undermennesker" er det ikke sansynligt at de ville
overskride disse grenser for pedantisk sømmelighed, men for et
Nietzcheovermenneske kunne selve usansynlighedsmomentet være en fristende
udfordring-nicht-war?

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-05 08:22

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> ville overskride disse grenser for pedantisk sømmelighed, men for et
> Nietzcheovermenneske kunne selve usansynlighedsmomentet være en

Nietzsche-overmennesker er ikke hensynsløse men har kontrol over deres
hæmninger. Fortrænger intet, er generøse med "egoistisk samvittighed".
Nazi-top var ikke sådan. Læs digterfilosoffen.
Hvis jeg vil erotik er der to massagesteder på min vej og 20 i
bydelen.Jeg har råd til de par hundredkronesedler et knald med en flot
og med garanti villig glædespige af ønsket race koster. Jeg har ofte
pralet på nettet af min frigjorthed vedr prostitution.
Klart lovbrud er dum unødig fare.Ekshibitionisme smager af voldtægt ,
som jeg ikke fatter nogen kan have noget ud af.
At en idealist som jeg, med pletfri straffeattest vedr andet end debat
om kulturracisme, skulle indlede et så latterligt og dødsdømt
forførelsesforsøg som at hale pikken frem i et umøbleret lejlighed
hvor nul seng, og når min kone er i husets eneste på det tidspunkt
sengeudstyrede soveværelse i den nedre af de to lejligheder i huset -
er en skør tanke.
Et topkarakterdydsmønster, - en pensioneret gymnasielærer har løbet
hornene af sig - en ulandsarbejder idealist der har kæmpet i 4 år for
at afskaffe sult og sygdom i Afrika og Afghanistan, er ikke en
baggårds-børnelokker-ekshibitionist.
En overvægtig (115 kg, 176 cm) 59 årig usexet, ildelugtende,
usoigneret gamling ved godt at chancen for et liderligt smil som
reaktion ved at hive pikken frem er nul. Jeg har ofte indledt forhold
, bl.a. til alle mine samleversker , som jeg har fået børn med med
replikken "skal vi elske?" for forførelse finder jeg løgnagtig og
latterlig, men det var en anderledes meningsfuld situation hvor
indledende konversation i over en time havde haft præg af flirt -
altså følen sig for. Ærlighed varer længst, og jeg beundrer Tøger
Seidenfaden for i 1985 at indlede kampagne for at man skal bade nøgen
og at han nu har fået alle landets politivedtægter til at tillade
strandnudisme vedr livsnydende, ikkeekshibitionistisk sol og hav
badning dog ikke promenering.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-05 16:38

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> Det er ikke et spørgsmål om det er sansynligt, men om du rent
> faktisk gjorde det-ikke?

Selvflgelig er sagen om sandsynlighed. Når der ikke er håb om egemtlig
sikkert bevis (fx video, sædplet) , kan der kun blive tale om dom på
indicier fx udfra dommerens intuitive vurdering af patologisk-løgner
personlighed og lignende.
Ordet "sandsynlighed" smager af statistisk kvantificering, men også
hvis pigen virker troværdig og jeg vildt paranoid og psykisk
forstyrret og sekterisk optaget af "kroppens frigjorthed" el lign, så
vil enhver dommer på tomandshånd kunne sige enten:
A: "jeg ser det langt over fifty-fifty sandsynligt, at "pigens
anmeldelse er sand" eller
B: "jeg finder BW troværdig, og hun har sandsynligvis haft
antiracistiske motiver i massevis til at fabrikere en medbragt
opdigtet historie" eller noget på det lag

Blandt de mange vinkler, jeg håber min advokat vil analysere og
prioritere klogt, er følgende

Der er anmeldelser, som retsvæsenet bør vælge at tro, fordi ellers vil
for mange skurke slippe af med "den fuldendte forbrydelse" og
kalkuleret satse på at rimelig tvivl kommer dem til gode.
Hvis dyrt hærværk eller børnemord florerer i en by, kan det måske
stoppes ved, at der rettes bager for smed, og der statueres et
eksempel og straffes en oplagt og sandsynlig synder, så alle der
overvejer den slags, forstår at det er risikabelt. Lille
opklaringschance kan også øge straf, fordi samfundet er nødt til at
gøre et eller andet.

Imidlertid gælder at "hellere ti skyldige går fri, end een uskyldig
straffes" og domstoles prestige nedsættes, hvis der ofte dømmes på
indicier, som der sås tvivl om, a la Pedal Ove sagen.

Da samfundet ofte vælger ikke at straffe blufærdighedskrænkelser, der
er eklatante og lette at pågribe, fx når autonome laver nøgen demo på
Rådhuspladsen, så bør en sag som min prioriteres lavt. Måske
folketinget om få år helt afskaffer straf får blotteri, blasfemi,
majestætsfornærmelse og lignende uvæsentlighed.
At udviklingen er gået i retning af øget strand-nudisme og lignende,
burde en sag som min ikke være rejst. Og når dommeren ser, at jeg ikke
udstråler en oplagt fanatisme, der taler til fordel for betjentenes
dømmekraft, bør han frikende på bevisets stilling (betjentene der
havde forhørt anmelderen, var helhjertet på hendes side -
nørrebrobetjente har jo som hovedopgave at finde undskyldende momenter
for muslimvold og fejl ved racister).

Vedr alvorlige forbrydelser, kan et antal justitsmord være nødvendige
for, at statsmagten kan skræmme passende. Vedr denne pjatsag er det et
mysterie, at bødeforlæg er afsendt -
- Et mysterie som bør gøre enhver dommer lidt "paranoid" overfor
udviklingen mht omvendt (delt) bevisbyrde i sexismesager altså nedsat
beviskrav.

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 04-10-05 13:58

Bo Warming skrev:
> [...]
> Fordi Vesten hader og misunder de overlegne konfuzianere overdrives
> det til meter op i luften, og hovedpersonen sætter sig til at skide i
[...]

Jeg kan kun gøre opmærksom på, at Vesten ikke hader japanere og
deres teknologiske forspring. Desuden ville striben ikke have været
så sjov at se, hvis der kun kom en 10 centimeter høj vandstråle
hvorefter hovedpersonen satte sig ned og sked i toilettet. Kunstneren
skal gøre grin af noget, men i stedet for at lange ud efter Louise
Frevert ville han hellere gøre opmærksom på det teknologiske
forspring Japan har i forhold til os i Vesten.

Malthe Sunesen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-05 15:21

"Malthe Sunesen" <malthe5@hotmail.com> wrote in message
Bo Warming skrev:
> [...]
> Fordi Vesten hader og misunder de overlegne konfuzianere overdrives
> det til meter op i luften, og hovedpersonen sætter sig til at skide
[...]

MS: Jeg kan kun gøre opmærksom på, at Vesten ikke hader japanere og
[...]

BW: Tegneserietegneren antyder at der er en ulempe ved japansk
highteck
Han er 100% på vildspor, og motivet må være at læserne er misundelige
på et kulturelt og teknologisk overlegent land, og elsker en
tilsværtende løgn.

Ja, sandheden kan være kedelig. Gód humor er den der har relation til
virkelighedens småfejl, og det nærmer vi os ikke i dagens stribe, som
er hadefuld racistisk. Værre end noget der er §266b-dømt.