hjemmeside opdateret + generel opdatering
Fra : Mus

Dato : 04-10-05 10:35

Til jer der gar lyst kan i se vores guldklumo Anna her. Der er opdaterede
billeder.
http://www.123hjemmeside.dk/Anna-og-Co/

Vedr vores madsituation, til jer som har fulgt med, så går det stadig ikke
så godt. Anna er ni 6 mdr.

Efter som Anna faktisk næsten ikke havde taget på i to mdr gik vi op på at
servere grød/mos for hende tre gange om dagen. Hun spiser en hel portion til
frokost og 1/4-1/2 portion om morgenen/aftenen. Dertil drikker hun ca 20 ml
af kop hver gang.

Dette gør dog at hun totalt afviser mit bryst. Flaske vil hun heller ikke
have, Fra kop kan jeg få 10-20 ml i hende ind i mellem . Men det forslår jo
ingen steder.

Jeg kan stadig ind i mellem lægge hende til om natten når hun sover, men det
bliver sværere og sværere og min mælk forsvinder lige så langsomt.

Malker ud en gang i løbet af dagen. Mere er der ikke tid til da Anna
overhovedet ikke sover i løbet af dagen.

I morges var hendes ble helt tør efter 12 timers søvn. Men ellers ser hun
ikke ud til at mangle noget og er bestemt ikke sløv.

Anna griber efter alt og møffer rundt så godt hun kan.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 10:34

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:43424699$0$87574

> Til jer der gar lyst kan i se vores guldklumo Anna her. Der er opdaterede
> billeder.
> http://www.123hjemmeside.dk/Anna-og-Co/

Trist at i stadig skal kæmpe for, at få hende til at spise.

Men hvor er hun dog blevet stor alligel. Køn pige.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 11:07

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse news:43424d30$0$162

alligel. Køn pige.

Det gik vist lidt for hurtigt. Der skulle selvfølgelig stå alligevel.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Mus

Dato : 04-10-05 11:52

> Trist at i stadig skal kæmpe for, at få hende til at spise.

Ja det har godt nok været en hård tid. Surt ikke rigtigt at kunne nyde
barslen.

> Men hvor er hun dog blevet stor alligel. Køn pige.

Yep. Hun ser dog større ud på billederne end hun i virkeligheden er, Hun
vejer nu 6 kg og er snart 6½ mdr.
Og ja hun er den kønneste og dejligste, hvis du spørger mig

LN