Tilbage på dk.fritid.lystfiskeri
Fra : Martin Eggert

Dato : 04-10-05 08:36

Hej alle,

Så fik jeg lige lyst til at se hvordan tingene stod til her på NG'en efter
et par år væk herfra.

Men der gik kun 2 min. med læsning - og så dukkede Niels Riis Ebbesen's navn
igen op overalt og jeg blev pludselig så træt så træt...

Så vi ses igen om et par år - så må vi se om tingene har ændret sig...

Knæk & Bræk

Martin Eggert
www.kystfluefiskeren.dk

Fra : Christian jacobsen

Dato : 04-10-05 12:40

Det er åbenbart ingen brug for ham andre steder , og konen er måske skredet
fra det mavesure opstød , så la" ham dyrke sin fritids interesse , genere så
mange som muligt alle steder hvor han kan komme til .

Fra : Frandsen

Dato : 05-10-05 08:45

> [...]
> igen op overalt og jeg blev pludselig så træt så træt...
>
> Så vi ses igen om et par år - så må vi se om tingene har ændret sig...

Du kan da bare stoppe vedkommende ned i et kill filter.

Fra : Anette

Dato : 08-01-06 14:20

Hehe Martin,.,,,,
Sjovt nok er jeg også lige dumpet ind her efter et par års pause....
Tænke det samme som dig mht Hr. Niels.. men samtidig synes jeg da det er
lidt sjovt at se alle de reklamer ovennævnte laver for sig selv ! Hmmm jeg
husker meget tydeligt de lange debatter jeg havde ang. reklamer eller ej i
denne NG... jeg var jo grejpusher dengang... men svarede jo gerne på
spørgsmål !
Vi ses måske her om et par år igen
Hilsen
Anette