Aloe vera creme
Fra : Brian

Dato : 03-10-05 21:05

Er der nogen der ved om man kan kan købe den aloe vera/advacado creme andre
steder som de har i tiger lige nu? Magen til den i tiger Og i så fald en
pris.Har nemlig fundet ud af at den er kanon god til min datters tørre
hud,og har tænkt mig at fortsætte med den til hende.Men kan den ikke fåes
andre steder,eller der ikke er nogen der ved det,så må jeg jo købe godt ind
af den.Men det slipper vel op en gang,så håber da at der er nogen der kan
hjælpe mig.

Hilsen Marianne

Fra : Tina

Dato : 05-10-05 00:04

"Brian" <mms@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind
> af den.Men det slipper vel op en gang,så håber da at der er nogen der kan

Jeg ved Harald nyborg sælger en aloe vera creme der er rigtig god, men om
det er samme mærke ved jeg ikke. Ellers kan du i bilka og føtex købe en 99%
ren aloe vera den er også meget effektiv mod tør hud.

MVH Tina