Jagten på et 44pin kabel
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 09:05

Hej

Vil starte med at sige at jeg har kigger NG'erne igennem og ved ikke om jeg
rammer den rigtige.

Jeg har købt et ældre lydkort Isis Maxi Studio med en breakoutbox, og mellem
kortet og boxen er der et kabel jeg gerne ville forlænge eller erstatte med
et meget længere kabel. Jeg har googlet lidt uden held, spurgt i Aage Jensen
og Brinck elektronik, men de kendte ikke til kablet.

Det er et 44 pin kabel i begge ender, som vist her:
http://www.kasperflindt.dk/44pin.jpg i 3 rækker. Er der nogen der ved hvor
jeg kan finde sådan et, eller skal jeg ud og få special lavet det....

Tak for hjælpen hvis der sidder en med svaret.

Mvh Kasper

Fra : Max

Dato : 03-10-05 09:29

Hej Kasper

> Det er et 44 pin kabel i begge ender, som vist her:
> http://www.kasperflindt.dk/44pin.jpg i 3 rækker. Er der nogen der ved hvor
> jeg kan finde sådan et, eller skal jeg ud og få special lavet det....

Det er et problem bare at finde stikkene, så klip det midt over
og forlæng det der med ledning og lidt krympeflex.

Mvh Max

Fra : Nico de Jong

Dato : 03-10-05 09:39

> Hej Kasper

> Det er et problem bare at finde stikkene, så klip det midt over
> og forlæng det der med ledning og lidt krympeflex.

Så må man blot håbe at der ikke er nogen ledninger med samme farve...
Nico

Fra : Kim

Dato : 03-10-05 10:14

On Mon, 3 Oct 2005 10:04:50 +0200, "Flindt" <flindt[at]pluginbaby.com>
wrote:

>Det er et 44 pin kabel i begge ender, som vist her:
>http://www.kasperflindt.dk/44pin.jpg i 3 rækker. Er der nogen der ved hvor
>jeg kan finde sådan et, eller skal jeg ud og få special lavet det....

Det bliver nok svært at finde et færdigt kabel, men jeg har da tidl.
købt stik´ene ( 44 pin D-sub ) i løs vægt hos Aarhus Radio Lager.

--
Kim

Fra : Nico de Jong

Dato : 03-10-05 10:35

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Det bliver nok svært at finde et færdigt kabel, men jeg har da tidl.
> købt stik´ene ( 44 pin D-sub ) i løs vægt hos Aarhus Radio Lager.

Nu ved jeg ikke hvor langt det skal være, men det kunne være en option at
købe dem som stik til fladkabel. Så kan du tage en stump 50-leders kabel
og
fjerne de 6. Så slipper du for at lodde 88 ben.

Nico

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 16:28

Hej og tak for svarene.

Det lyder som et større projekt end forventet Tror jeg kigger på den
option at flytte lydkilden tættere på breakout boxen, hvis ikke lige der
findes et færdigt kabel på de 5-7 meter jeg skal bruge, så må jeg gøre noget
alternativt. Men tak for jeres hurtige svar.

Mvh Kasper