Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Privat regnskab
Fra : 2real

Dato : 02-10-05 20:22

Hey

Jeg har siddet gang på gang og søgt efter et program til at holde
styr på det private regnskab. Gerne et som man kan sætte op så det
kan adskille varene. Altså husleje, mad, transport, mad, slik, smøger
osv.
Programmet skal helst ikke koste noget eller i hvert fald ikke koste
ret meget.
Er der nogen der kender noget til sådan et program?

Med venlig hilsen
Emil Ingerslev

Fra : BoBr

Dato : 02-10-05 22:26

Hej Emil

Brug Excel det kan alt det du har brug for.

Mvh. Bo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-10-05 13:27

2real wrote:
> Er der nogen der kender noget til sådan et program?
> Med venlig hilsen
> Emil Ingerslev

Prøv at spørge din bank - jeg har et fra BG Bank - det er godtnok nogle år
gammelt, men det fungerer fint !

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk