Kan ikke aktivere mit webspeed(pic), siden~
Fra : Klaus G.

Dato : 02-10-05 20:28

Hej.

Når jeg vil aktivere mit webspeed, så ser det sådan her ud:
http://www.seth-enoch.dk/webspeed.JPG

Jeg har prøvet i IE, og på en anden puter også. Hvad hulen er der galt?

Jeg har også postet i tele.internet.adsl men jeg kan så se at den grupper er
mere eller mindre død? Anyway, jeg har siden fundet ud af, at den side man
bliver viderstillet til hedder http://service.webspeed.dk/ og ser ud til at
være i udu. Er der nogen af jer der ved om den tit er nede? For det må da
siges at være en ret væsentlig del af deres hjemmeside?

--
Klaus G. / Seth-Enoch som må nøjes med 128/64kbit wireless, i stedet for
4/1mbit :(

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-10-05 22:16

Klaus G. skrev:

>Når jeg vil aktivere mit webspeed, så ser det sådan her ud:
>http://www.seth-enoch.dk/webspeed.JPG

er det ikke http://tdckabeltv.dk/onlineregistrering du skal ind på for at
aktivere webspeed (det står der i hvert fald i brugervejledningen
http://tdckabeltv.dk:80/ShowProperty?nodePath=/CS%20Repository/KondiFile-1092212082174//Attribute_BinaryFile
)

>Jeg har også postet i tele.internet.adsl

tele.internet.kabelmodem er mere passende (bare et tip fra en bruger)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Roland Hansen

Dato : 03-10-05 06:20

> [...]
> )

> tele.internet.kabelmodem er mere passende (bare et tip fra en bruger)

Hej

Du skal først ind på http://service.webspeed.dk/ hvilket den skulle komme
ind på automatisk første gang du starter IE efter du har sat
webspeed-modemet til, for at registrere dit udstyr og derefter skal du ind
http://tdckabeltv.dk/onlineregistrering og registrere dit amb. og oprette
e-mailadr., hvilket der også står i den fil, som du henviser til, hvis man
læser det der står før end linket til
http://tdckabeltv.dk/onlineregistrering på den samme side.

Roland

Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 04-10-05 18:06

har du prøvet at bruge internet explore?

Har tigligere haft sammen problem, og det hjalp med en anden browser.

Lars